Ingen desember baby her :(

Hope90

Pergo baby??
VIP
CB + i dag var negativ:( så da kan umulig doc morris stemme slik mange sier. Da burde vel CB slått ut i dag(?).

Nå må jeg bare håpe at TR dukker opp snart!
 
Ikke ta sorgene på forskudd..Husk at docmorris er mer sensitiv enn d cb+ er og dine docmorris var jo svake??Vent noen dager så tar du ny da;)
 
Enig med Samaha. Håpet er ikke ute enda. Krysser fingrene for deg. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig med Samaha. Håpet er ikke ute enda. Krysser fingrene for deg. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke docmorris på 10 tro eller er d jeg som husker feil? Dem var jo svake på doc så egentlig var d ikke rart at d ikke slo ut på cb+ som krever en god del mer??Jeg har troa på deg Hope90 så bare vent noen dager å ta ny:)Skjønner du blir skuffet, men var jo uten tvil strek på doc selv om dem var svake..Er nok bare ikke nok hcg til å slå ut på cb ennå
 
Er ikke docmorris på 10 tro eller er d jeg som husker feil? Dem var jo svake på doc så egentlig var d ikke rart at d ikke slo ut på cb+ som krever en god del mer??Jeg har troa på deg Hope90 så bare vent noen dager å ta ny:)Skjønner du blir skuffet, men var jo uten tvil strek på doc selv om dem var svake..Er nok bare ikke nok hcg til å slå ut på cb ennå
Jo de er jo det og doc var veeldig svake jeg kan jo prøve en rsfu til uka:) klarer ikke helt å gi opp håpet når du har så trua :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
 
Jo de er jo det og doc var veeldig svake jeg kan jo prøve en rsfu til uka:) klarer ikke helt å gi opp håpet når du har så trua :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd Rfsu ja først i m cb krever mer enn doc:)Ja jeg har trua for man så jo Strekene selv om de var veldig svake..Jeg tror d bare var tidlig m cb..Ikke gi opp håpet ennå:D
 
Krysser fingrene for deg ;) :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd Rfsu ja først i m cb krever mer enn doc:)Ja jeg har trua for man så jo Strekene selv om de var veldig svake..Jeg tror d bare var tidlig m cb..Ikke gi opp håpet ennå:D
Nå har jeg surfa på nettet etter falske positive og er får jeg opp like mange på doc som på cb så nå klarsr jeg ikke gi opp håpet :) og alle sier det samme! Flere svake tester etter hverandre selv etter tidsfristen så er de gravide:) får ringe legen til tirsdag og be om en blid prøve
 
Back
Topp