Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke docmorris på 10 tro eller er d jeg som husker feil? Dem var jo svake på doc så egentlig var d ikke rart at d ikke slo ut på cb+ som krever en god del mer??Jeg har troa på deg Hope90 så bare vent noen dager å ta nySkjønner du blir skuffet, men var jo uten tvil strek på doc selv om dem var svake..Er nok bare ikke nok hcg til å slå ut på cb ennåEnig med Samaha. Håpet er ikke ute enda. Krysser fingrene for deg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jo de er jo det og doc var veeldig svake jeg kan jo prøve en rsfu til uka klarer ikke helt å gi opp håpet når du har så truaEr ikke docmorris på 10 tro eller er d jeg som husker feil? Dem var jo svake på doc så egentlig var d ikke rart at d ikke slo ut på cb+ som krever en god del mer??Jeg har troa på deg Hope90 så bare vent noen dager å ta nySkjønner du blir skuffet, men var jo uten tvil strek på doc selv om dem var svake..Er nok bare ikke nok hcg til å slå ut på cb ennå
Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd Rfsu ja først i m cb krever mer enn docJa jeg har trua for man så jo Strekene selv om de var veldig svake..Jeg tror d bare var tidlig m cb..Ikke gi opp håpet ennåJo de er jo det og doc var veeldig svake jeg kan jo prøve en rsfu til uka klarer ikke helt å gi opp håpet når du har så trua
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - ?
Nå har jeg surfa på nettet etter falske positive og er får jeg opp like mange på doc som på cb så nå klarsr jeg ikke gi opp håpet og alle sier det samme! Flere svake tester etter hverandre selv etter tidsfristen så er de gravide får ringe legen til tirsdag og be om en blid prøveHadde jeg vært deg hadde jeg prøvd Rfsu ja først i m cb krever mer enn docJa jeg har trua for man så jo Strekene selv om de var veldig svake..Jeg tror d bare var tidlig m cb..Ikke gi opp håpet ennå