Ingen dato til oul

Bkno9691042

Andre møte med forumet
Jeg har vært hos legen 2.9 og han skulle bestille time til oul da. Har ennå ikke fått time. Jeg er 14+0 i morgen og har god tid men synes det er rart at ikke jeg har hørt noe ennå...virka som alle andre har en dato... :-/ hva synes dere?

sani30

Her tok det 4uker fra jeg var hos legen til jeg fikk henvisning i posten. Du kan jo ringe å høre med legen om h*n har sendt inn, eller så går det kanskje an å ringe til sykehuset å høre om de har mottatt noe fra legen :-) kjedelig å måtte vente på den datoen :-)

Ta en telefon og hør! :) Her tok det en uke fra legen sendte henvisninga til jeg fikk brev i postkassa - lynkjapt!

Anbefaler deg også å ringe å purre på legen.. Kan fort ha blitt glemt på en travel dag.. Jeg ringte å purret på legen to ganger å snakket med dem på sykehuset før det ble sendt henvisning ;p Etter å ha snakket med legen siste gang gikk det 5 dager (inkl. Helga) før jeg hadde timen i postkassen..
Jeg hadde det heller ikke travelt med å få time men man vet jo aldri hvor lang tid helsevesenet trenger på å sende timen å det kan være ventetid som fører til at du må vente enda lenger.. :) håper du får time snart vertfall at du har noe å glede deg til :)

Jeg har heller ikke fått time t oul. Jeg var hos legen 19 august. Så er over en måned siden. Jeg gir det ut denne uken så ringer nok på mandag og hører :)

Jeg hadde ringt å spurt om legen har sendt henvisningen:))

ville nok etterlyst ja! Her gikk det ikke mange dagan før æ fikk telefon fra fødepol ang. henvisninga.

Back
Topp