ingen bevegelse????

nr4påvei

Blir kjent med forumet
hei jeg er nå 17 uker og 6 dager på vei m mitt 4 barn dette blir nå en liten
attpåklatt siden jeg har jente 12, gutt 10 ,jente 8,vi gleder oss masse alle,skal på ultralyd fredag neste uke,men er det noen andre som ikke har kjent bevegelse enda?[8|]

Jeg er 18+3 og har ikke kjent noe enda. Men jeg er førstgangsfødende, og da sier de jo at vi ikke kjenner bevegelsene så lett som de som har født før. Men så er det jo lenge siden du fødte sist, så du er kanskje å regne som førstegangs?
Var på UL på onsdag denne uke, og det var masse liv der nede. [:D]

det er ikke alltid man får ro til å kjenne etter,men ofte så forveksler man det med romling i magen,kjente det veldig tidlig på de 3 andre men går nå bare og venter på litt bevegelse der inne.[:D]jeg tror det er en jente,jeg var inne på den kinesiske fødselskalenderen og det stemte med de 3 andre barna,spiller ingen rolle bare babyen er frisk.jeg har termin 17 juli.SPENNENDE[:)]

Jeg har heller ikke kjent noe å er i min 19 uke, men dette er mitt første barn.
Begynner likevel å bli utålmodig...

Jeg er førstegangs, og kjente vel de første bevegelsene i uke 18...noen dager før UL. Eller, da var jeg sikker på hva det var. Har vel kjent litt før den tid og, men vært usikker på hva det er. Nå er jeg 19+5 og kjenner tydelig bevegelser i magen, når som helst på dagen. Godt å kunne kjenne selv at det er liv....[:D] Dere opplever det sikkert snart, dere og!

Har heller ikke kjent noe enda.....venter.....ligger å kjenner etter....men NEI!!!!!!
Kjente det da jeg var 17 uker på vei da jeg gikk gravid 1.gangen. Når man kjenner liv, da vet man jo at den lille i magen har det bra[:D]

Jeg har kjent liv- det er en underlig,men fantastisk følelse [8|][:D][:D]

Back
Topp