Ingen bevegelse og ingen lyd

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Har hatt en veldig aktiv akrobat inni meg... helt til i går. Helt stille... og samme idag. Så jeg ringte legen og fikk komme opp å undersøke... Ingenting... ikke et pipp fra noen baby med doppler. Skal på sykehuset å få ultralyd i morgen... Har aldri vært så nærvøs før i hele mitt liv... Er 22 uker på vei. Han har ikke siden uke 17 vært rolig en eneste dag.

Kan dette være noe normalt?? I morgen kjennes ut som et helt århundre til!
 
Sniker. Ikke ålreit å gå usikker. Ring direkte til føden, så får du kanskje komme inn med en gang. Det fikk jeg for litt siden etter ett døgn uten aktivitet. Da var alt bra. Lykke til.
 
Ring føden m en gang.
Jeg kjente minimalt m liv og fikk komme m en gang. 26 uker
På ul var babyen aktiv som bare d,og selv om jeg så han sparket kjente jeg fortsatt ingenting.
Å gå m den usikkerheten du gjør er forferdelig,så ring og jeg er sikker på at de ber deg komme.

Krysser fingrene for at dette går bra.
 
Bor desverre et stykke unna sykehus, så det må fly til. Derfor må jeg dra i morgen tidlig :/ Så det blir nok en søvnløs natt...
 
Ikke noe som helst nei. Har spis is og drokket saft... grugleder meg til i morgen altså..
 
Uff,det trenger ikke bety noenting altså,husk det,han kan ha snudd seg og sparker innover eller så har de rolige perioder også. Lykke til i morgen,dette går helt sikkert bra <3
 
Masse masse lykke til i dag :)
 
Tenkt masse på deg i dag,og håper at d gikk bra i dag
 
Uff. Håper det gikk bra i dag!
 
Tusen takk dere :) Vi var veldig nervøse da vi kom inn til ul-legen i mårrest, men på UL fant vi et sovende barn med et bankende hjerte! <3 Hun legen har rett og slett vært lite flink med doppler. Han virka veldig rolig i forhold til før, men hjertet banka så da skal jeg være fornøyd for nå!
 
Tusen takk dere :) Vi var veldig nervøse da vi kom inn til ul-legen i mårrest, men på UL fant vi et sovende barn med et bankende hjerte! <3 Hun legen har rett og slett vært lite flink med doppler. Han virka veldig rolig i forhold til før, men hjertet banka så da skal jeg være fornøyd for nå![/qu

så fantastisk :)
da er d bare å glede seg fremover
 
Back
Topp