tigerbebis Gift med forumet 2 Mai 2010 #3 Ingen baby lenger nei! Men guuuuuri for ei nydelig jente, altså! Ser så blid og fornøyd ut! [:)]
N neognurk Gift med forumet 2 Mai 2010 #4 Det var lelo som klarte å få henne så blid. Eller så kanskje det var skjønne Matheo???Hmmm[&:][:)]
N Nettien Elsker forumet 2 Mai 2010 #6 Så fine dere er! Og så friskt og fint det var med den grønne fargen i vognen! Likte den veldig godt.
lelo Glad i forumet 2 Mai 2010 #7 ORIGINAL: cucurs Det var lelo som klarte å få henne så blid. Eller så kanskje det var skjønne Matheo???Hmmm[&:][:)] Det var nok Matheo[;)][:D] Ble fiiiine bilder!
ORIGINAL: cucurs Det var lelo som klarte å få henne så blid. Eller så kanskje det var skjønne Matheo???Hmmm[&:][:)] Det var nok Matheo[;)][:D] Ble fiiiine bilder!
N neognurk Gift med forumet 3 Mai 2010 #9 Det var nok Matheo Ble fiiiine bilder! Hehe, ikke sant? Sender deg bildene på pm senere, håper jeg ikke glemmer i farten. Må pakke og styre før den store reisen.
Det var nok Matheo Ble fiiiine bilder! Hehe, ikke sant? Sender deg bildene på pm senere, håper jeg ikke glemmer i farten. Må pakke og styre før den store reisen.
Tirnanog Elsker forumet 3 Mai 2010 #10 Hihi! Lille tøffe solstrålen din med caps og greier!!! Helt nyyydelig! [:)] God tur Cucurs! (jeg pakker jeg også til imorgen... kjenner jeg synes det er mer fristende å sitte på BV [:D])
Hihi! Lille tøffe solstrålen din med caps og greier!!! Helt nyyydelig! [:)] God tur Cucurs! (jeg pakker jeg også til imorgen... kjenner jeg synes det er mer fristende å sitte på BV [:D])