Ingen bæsjebleie på 4-5 dager!?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Lille pleier å ha bæsjebleie hverdag/annenhver dag! Det har hendt at det har tatt 3 dager også. Men nå har det gått 4 eller 5 dager. (Husker ikke helt) og han plages en del.. trykker og gråter om hverandre :( han får en flaske mme hver kveld. To dager har han fått to fordi vi har vært i begravelse og hatt en annen avtale. Er det farlig da??

Farlig er det nok ikke. Men om han plages kan du jo snakke med helsesøster om å gi lactulose eller sviskesaft?

1 time etter innlegget kom den! Haha! :) Merker at man er blitt mamma når ting som det gjør en glad :p
Det er ikke uvanlig å ha slike pauser, husker min eldste hadde en pause på nesten 1 uke. Vi delammet også, men hun fikk noen flere flasker på dette stadiet enn det din gjør.
Jeg husker eldstemann hadde 5-15 bæsjebleier om dagen da hun holdt på med tenner, som også er helt normalt :happy:

Det er ikke uvanlig å ha slike pauser, husker min eldste hadde en pause på nesten 1 uke. Vi delammet også, men hun fikk noen flere flasker på dette stadiet enn det din gjør.
Jeg husker eldstemann hadde 5-15 bæsjebleier om dagen da hun holdt på med tenner, som også er helt normalt :happy:

Takk for info! :D visste ikke at de kan få flere bæsjebleier når de får tenner! Greit å vite når den tid kommer :)

Back
Topp