Ingen avføring på to uker!

Klo

Blir kjent med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei hei!

Mini har ikke hatt avføring på to uker! Kun gulbrune bremsespor i bleien.

Han er tre måneder, får kun morsmelk og d-vitamindråper. Ingen ubehag eller mye luft heller. Legger godt på seg og har nok våre bleier.

HS er avslappet og sier at det kommer når det kommer, men må innrømme at jeg begynner å bli bekymret. Har sendt en melding og ringer nok helsestasjonen i morgen.

Noen andre i samme situasjon? Tips? Triks?

Hvis baby ikke er plaget pg bare drikker morsmelk er det helt fint :) min forrige var sånn og var en glad og fornøyd og stor baby som bæsja sinnsyke mengder med 7-14 dagers mellomrom

• Liker
Reactions: Klo
Min bror bæsjet ikke på to uker for 30 år siden, da fikk min mor tips fra helsesøster om å ta en veldig liten bit såpe i rumpa, og da bæsjet han. Sikkert gammelt kjerringråd. Men det funket.

• Liker
Min bror bæsjet ikke på to uker for 30 år siden, da fikk min mor tips fra helsesøster om å ta en veldig liten bit såpe i rumpa, og da bæsjet han. Sikkert gammelt kjerringråd. Men det funket.
Det har skjedd flere ganger at babyene mine har bæsjet etter å ha fått stikkpille ved feber. Tror kanskje når de er veldig små ikke har like god kontakt mellom hjernen og lukkemuskel. Når de får f.eks en stikkpille kjenner de jo det og kanskje det da blir lettere å trykke.

• Liker
Hvis baby ikke er plaget pg bare drikker morsmelk er det helt fint :) min forrige var sånn og var en glad og fornøyd og stor baby som bæsja sinnsyke mengder med 7-14 dagers mellomrom

Det har kommet bæsj

16 dager! Kom en helt vanlig bæsjebleie. Helt vanlig mengde. Gul og litt skummende.

Lettet!

Min forrige bæsja minst en gang om dagen, så dette var ukjent for meg

Back
Topp