Ingen av buksene mine passer lengre!!

Feta

Betatt av forumet
Er 9+3 og er oppblåst av en annen verden. I går måtte jeg sitte med åpen bukseknapp på jobb, med den videste buksa jeg har. Har heldigvis kontorjobb, men det synes jo :p jeg måtte bare krype til korset, gå på butikken etter jobb, og kjøpe bukse med strikk. Ahhh... så deilig. Skulle gjort det med en gang :D :cool:
 
Begynner faktisk å slite litt selv. Var veldig oppblåst i begynnelsen, men gav seg. De siste to dagene har magen vært enorm!!

Er på en konferanse på jobb i dag og sliter veldig ned å skjule magen i kjolen....
 
Har bare én jeans som ikke er vond å gå med nå... og jeg får ikke "lov" til å gå ut i joggebukse, så blir nok nødt til å handle inn noen bukser med strikk veldig snart :p
 
Jeg har en bukse som er relativt høy og behagelig, går bare i den om dagen. Prøvde en annen og den var så SYKT trang. Tipper den ikke kan brukes før om et års tid :p
 
Godt å høre det er flere! Jeg var redd for at det bare var meg. Det er tydligvis ikke så mye som skal til før buksene ikke passer mer ;)
 
Går rundt i joggebukser da de er mest konfortable. Har flere jeans som er forstore som jeg også bruker når jeg skal ut.
 
Back
Topp