Ingen andre symptomer, men blitt veldig

Heldig du er da.. Her er den *kun* uggen, kvalm og mega trøtt :-/ rygg og bekken er heller ikke noe gode venner :-(
 
Heldig du er da.. Her er den *kun* uggen, kvalm og mega trøtt :-/ rygg og bekken er heller ikke noe gode venner :-(
nett som meg. Men ikke kvalm, bare uggen. Bytter kvalmen med tunge vonde pupper :P og kjempe kjedelig med et bekken som allerede trøbler seg... Men "godt" å se d normalt!? :)
 
Samme som deg her, ømme tunge pupper som jeg får stikninger i innimellom.. Men ellers merker jeg lite.. Var litt trøtt noen dager men så sov jeg veldig dårlig også så det kom nok pga det..
 
Jeg har også bare ømme pupper nå. I forrige uke var jeg kvalm og uggen , men nå plutselig borte, men det kan jo plutselig komme tilbake :)

Får håpe vi slipper det å kan bare ha litt vondt i puppa:)
 
Har hatt mest vondt i puppa, men litt kvalm og uggen innimellom. Og så kjenne jeg det i lysken og bekkenet.
Er som regel fra uke 6 at kvalmen kommer for fullt, men jeg har ikke merka så store forskjell ennå. Heldigvis. Synes synd på de som bare spyr.
Jeg var bare litt uggen og småkvalm de forrige gangene. Kasta aldri opp. Så håper jeg slipper nå også.
 
Jeg har skummelt lite symptomer. Blir gaaal av 1. trimester...Syns det er så vanskelig og vite. Hadde få/lite symptomer med datteren min, men hadde null symptomer sist, men da gikk det galt og det ble ikke oppdaget før i uke 12....
 
Fint lite her også, ømheten i puppene kommer og går. Er bare bekken som plager pittelitt. Trettheten er her da :) Har ikke følelsen at jeg er gravid akkurat :/ Men får håpe alt bare er bra :)
 
Her er det, og har vært en stund, metallsmak i munnen, hormonell og ellers ingenting som tyder på graviditet.
 
Jeg har og ømme og "tunge" pupper. Selv om de er nesten ikke-eksisterende :P hehe.
 
Back
Topp