Ingen amming fra start, noen erfaringer?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Noen som har født før og vist på forhånd at de ikke skal amme, noen erfaringer med hva jeg bør ha med på sykehuset. Er litt usikker når det kommer til dette.

Sent from my iPhone using BV Forum

Der jeg fødte forige gang var det helt sykt amme-press... Tror faktisk ikke det hadde vært "greit" om jeg dro opp en flaske og sa at jeg ikke ville amme... Sykt egentlig!! Håper de er mer forståelsesfulle der du skal føde:-)

Der jeg fødte hadde de flasker og mme, til de som trengte det.

Der jeg fødte forige gang var det helt sykt amme-press... Tror faktisk ikke det hadde vært "greit" om jeg dro opp en flaske og sa at jeg ikke ville amme... Sykt egentlig!! Håper de er mer forståelsesfulle der du skal føde:)

Jeg har ikke valg, har blitt frarådet av legen å amme denne gang så det er ikke et valg jeg selv har tatt.
Synes det er vanskelig nok å ikke skal gjøre det, men min hud tåler ikke den belastningen.

Takk for svar alle :)

Tenker kansje at jeg må ha med flasker selv slik at han blir vant til våre flasker med en gang ( MAM).

Kan nok være lurt å ha med en flaske eller to, samt mme! Så kan du jo se om du får mme på sykehuset.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke valg, har blitt frarådet av legen å amme denne gang så det er ikke et valg jeg selv har tatt.
Synes det er vanskelig nok å ikke skal gjøre det, men min hud tåler ikke den belastningen.

Takk for svar alle :)

Tenker kansje at jeg må ha med flasker selv slik at han blir vant til våre flasker med en gang ( MAM).
Jeg forstår:-) Men jeg syntes fremdeles amme-presset er ganske sykt:-p Håper jeg får det til like godt denne gangen, så jeg slipper at de kommer å griper brystet mitt mer enn nødvendig:-p

Jeg får heller ikke lov å amme. Tenkte å snakke med føden om det i forkant. Gruer meg veldig til det, er glad i den nærheten ammingen gir, selvom det gjør vondt:)

Du skal få både MME og flasker på sykehuset. Det plikter de å stille med. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp