Kjokkabållo
Glad i forumet
Føler ikke jeg kan ta hvem som helst som fadder.
Jeg vil gjerne ha noen som jeg virkelig kommer til å stille opp for henne senere i livet og.
Når første ann døypte seg så var det søsteren min og svigermor som var fadder.
Med andre mann var onkelen, bessen, oldefaren og bestefaren hans som var fadrer.
Men denne gang er det virkelig ingen. Kun mamma, men hun vil ikke stå oppe med alteret å lyge om at hun skal lære barnet kristen tro. Men jeg har sagt at hun bare trenger å kjøpe en barnebibel eller noe.
Men hun vil ikke.
Og resten av slekta virker som de gir ein god skit i oss.
Søstera mi spør aldri hvordan det går med oss. når vi var på besøk hos mamma så viste hun null interesse for snuppa.
Svigerinna mi hører jeg ikke så mye fra heller.
Kunne tenkt meg å hatt svigermor som fadder igjen, men hun er dessverre ikke blandt oss lengre [:(]
Vanskelig dette. Synd vi ikke kan være fadder selv [:'(]
Jeg vil gjerne ha noen som jeg virkelig kommer til å stille opp for henne senere i livet og.
Når første ann døypte seg så var det søsteren min og svigermor som var fadder.
Med andre mann var onkelen, bessen, oldefaren og bestefaren hans som var fadrer.
Men denne gang er det virkelig ingen. Kun mamma, men hun vil ikke stå oppe med alteret å lyge om at hun skal lære barnet kristen tro. Men jeg har sagt at hun bare trenger å kjøpe en barnebibel eller noe.
Men hun vil ikke.
Og resten av slekta virker som de gir ein god skit i oss.
Søstera mi spør aldri hvordan det går med oss. når vi var på besøk hos mamma så viste hun null interesse for snuppa.
Svigerinna mi hører jeg ikke så mye fra heller.
Kunne tenkt meg å hatt svigermor som fadder igjen, men hun er dessverre ikke blandt oss lengre [:(]
Vanskelig dette. Synd vi ikke kan være fadder selv [:'(]