Ingefærte

Tullemor83

Betatt av forumet
*MIA*
Noen som har prøvd dette mot kvalme???? kjenner at jeg begynner å bli veldig desperat etter å få bort kvalmen. Spydd hver dag i 6 uker....

Det hjelper meg ihvertfall, julebrus, ingefærøl er gode alternativer for dem som ikke er så glad i ingefærte eller oppkok. Som meg :p folk sier at cola hjelper, jeg blir bare være av det :)

Drakk det endel i starten, om det funket vet jeg ikke helt :P fersk ingefær brukte jeg :)

Prøvde litt fersk ingefær, men følte ikke det funka helt... Prøvde også ingefærtabletter av no slag, funka kanskje litt :p.. Nå bruker jeg postafen, fått på resept av legen, men akkurat samme som reisesyketablettene man får på apoteket. De funker for meg :)..
Veldig forskjell på hva som fungerer for hver enkelt, for noen er jo ingefær gull :)..

Synes det funker litt nå som den intense kvalmen har gitt seg. Men om det er psykisk eller faktisk hjelper vet jeg ikke. Så lenge det "funker" så drikker jeg :p

Prøvde litt fersk ingefær, men følte ikke det funka helt... Prøvde også ingefærtabletter av no slag, funka kanskje litt :p.. Nå bruker jeg postafen, fått på resept av legen, men akkurat samme som reisesyketablettene man får på apoteket. De funker for meg :)..
Veldig forskjell på hva som fungerer for hver enkelt, for noen er jo ingefær gull :)..
Postafen er eneste som hjelper her også:p Begynte faktisk å spy av ingefæren:confused:

Back
Topp