Ingefærshot?

Abcd1234

Andre møte med forumet
Noen som vet om man kan ta ingefærshot når man ammer?
Finner lite om det på nett..

Takk

Bare i svangerskap det er anbefalt å utvise forsiktighet med ingefærshot.

Ja, det er det jeg også har lest. Men finner ingenting vedr amming, så antar det da går fint:confused005

Ja, det er det jeg også har lest. Men finner ingenting vedr amming, så antar det da går fint:confused005

Ja! Det er ytterst lite som du skal holde deg unna som ammende. Er vel hovedsaklig nikotin og andre narkotiske stoffer, moderat inntak av alkohol. Ellers er alt ok!

Jeg drikker vanligvis hjemmelaget ingefærshot, men stoppet da jeg ble gravid i fjor.
Lagde nå når baby var rundt 1 mnd, og tok en shot på morgenen, men opplevde at baby var veldig utilpass og grinete nettopp denne dagen. Var helt klart en forskjell fra vanlig oppførsel. Dette var for ca. 2 mnd siden og jeg har ikke prøvd å drikke det igjen.
Hører gjerne hvordan det går for deg.

Jeg drikker vanligvis hjemmelaget ingefærshot, men stoppet da jeg ble gravid i fjor.
Lagde nå når baby var rundt 1 mnd, og tok en shot på morgenen, men opplevde at baby var veldig utilpass og grinete nettopp denne dagen. Var helt klart en forskjell fra vanlig oppførsel. Dette var for ca. 2 mnd siden og jeg har ikke prøvd å drikke det igjen.
Hører gjerne hvordan det går for deg.
Jeg kjøpte Coop sin og har tatt i noen dager nå. Merker i gen forskjell på baby (5uker i går).
Pleier å ta ingefærshot når jeg kjenner forkjølelsen komme.
Så her reagerte ikke minsten noe:)

Back
Topp