Ingefærkapsler mot kvalme

youknow_me

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene <3
Etter flere anbefalninger på nett dro jeg på helsekosten for endelig å få tak i disse. Hun kunne fortelle meg at hvis jeg var gravid ville hun vært svært forsiktig med å ta disse. De er svært konsentrert og for mye kan føre til at livmoren trekker seg sammen spontanaborterer. Jeg var virkelig ikke klar over dette og veldig glad for att hun sa ifra.

Tenkte bare å opplyse dere om det samme :) jeg kjøpte forøvrig ingefær teen i stedet ;)

Det visste jeg ikke... Skummelt!
Husker jeg prøvde de sist svangerskap og fer hjalp ingenting da :p like greit

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingenting hjalp da :p hadde noen akupunktur armånd eller noe slikt også som skulle hjelpe....
Jeg va kvalm i 9 mnd jeg! :p hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

kjøpte sånne ingefær tabletter på helsekost, kunne like gjerne spist stein, funker ikke. så driter i dem, å prøver noe annet stedet,punktmassasje, og skal prøve akupunktur om det blir værre.

Det visste jeg ikke, utrolig rart at det ikke opplyses bedre om?? Jeg kjøpte slike forrige svangerskap, men tok bare et par, merket ingen forskjell og kastet heldigvis hele driten..

Mine erfaringer.

Ingefær - INGENTING
Seaband - LITT
Postafen - VIRKER
Akupunktur - VIRKER

Termin 8 Juni 2014

Godt å høre, for kommer bare opp igjen uansett :P Har en hel boks fra forrige svangerskap, så nå går den i boss :P Ingefærteen smaker pyton :P Du er god viss du klarer å drikke den når du er kvalm :D

Hva er Postafen? Hvor får jeg det? Er det trygt..... ? he he

Tja ingefærteen er ikke supergod, lukter verre enn den smaker syns jeg. Kjekt å ha som backup spesielt når jeg er på jobb. he he

Back
Topp