Ingefærkapsler mot kvalme?

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Har noen erfaring med dette? Eller noen som vet om man kan bruke det ved graviditet? Og i såfall, hvor mye skal man ta? Kjøpte dette på apoteket i dag, men så leste jeg på pakka at man skulle kontakte lege før man brukte det... Hadde blitt glad om kvalmen ville forsvinne litt :)

de funka dårlig for min del......

men jeg snakka ikke med lege heller......

Har ingen erfaring med ingefær mot kvalmen dessverre. Så lenge produsenten ikke vet helt sikkert om det er trygt å bruke det under graviditet, så vil det stå at du skal snakke med lege først.

Ingefær-te funker litt for meg ;)
Har ikke prøvd kapslene...

Jeg kjøpte kaplsene samtidig som graviditetstesten, og siden det står at gravide børe være forsiktig med dette og helst rådføre seg med lege så har de blitt liggende :b spurte legen om dette, han rådet meg ikke fra det, men foreslo ingefær-te man lager selv :) liker at han heller anbefalte å bruke fersk ingefær istedenfor kapslene, så her blir de fortsatt liggende :)

Jeg ble bare kvalmere av de kapslene :s

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Ja folk har tydligvis ulike erfaringer, så jeg har ikke tatt noe :p hehe.. Men nå har jeg fått afipran av legen i stede, så jeg kan ta det hvis det blir for ille :)

Back
Topp