Spinnwild Glad i forumet Marshmallows2021 Marsboerne 2023 7 Aug 2020 #1 Kan jeg lage te på ingefærrot? Har lest at konsentrert ingefær ikke er bra, bør man styre helt unna? Sliter så me kvalme for tiden...
Kan jeg lage te på ingefærrot? Har lest at konsentrert ingefær ikke er bra, bør man styre helt unna? Sliter så me kvalme for tiden...
Mamma^2? Forelsket i forumet Marsipanene 2019 7 Aug 2020 #2 Jeg tenker at ingefærte ikke er konsentrert?
Piana Gift med forumet Marshmallows2021 Maiskolbene 2023 :-) 7 Aug 2020 #3 Såvidt jeg har sett så er det ingefærshots og kosttilskudd med mye ingefær i man skal være forsiktig med.. Mens ingefær samtidig anbefales mot kvalme. Så jeg ville tippet at ingefærte ikke er noe problem
Såvidt jeg har sett så er det ingefærshots og kosttilskudd med mye ingefær i man skal være forsiktig med.. Mens ingefær samtidig anbefales mot kvalme. Så jeg ville tippet at ingefærte ikke er noe problem
Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Snøfnuggene 2018 Febbisbebbis'18 Marshmallows2021 7 Aug 2020 #4 Ingefærte er nok greit, ved mindre du skal drikke 10-20 kopper Er mer konsentrerte mengder som shots og kosttilskudd en skal unngå.
Ingefærte er nok greit, ved mindre du skal drikke 10-20 kopper Er mer konsentrerte mengder som shots og kosttilskudd en skal unngå.
Spinnwild Glad i forumet Marshmallows2021 Marsboerne 2023 7 Aug 2020 #5 Okei var litt det jeg tenkte også Er bare så nervøs for alt som kan gi et snev av abortrisiko...
Otilde Glad i forumet Assistert-jentene Sommerfuglene Marshmallows2021 7 Aug 2020 #6 Jeg glemte meg helt og spiste masse sylta ingerfær til sushien. Lyst gikk på litt for sent!
Anema92 Blir kjent med forumet 7 Aug 2020 #7 Har aldri fått med meg at man ikke skal spise ingefær. Det gikk bra forrige gang da
C Camillla Flørter med forumet 7 Aug 2020 #8 Eg styre onda. Har sett fleire gonger at naboland har vore tidligare ute med råd «vi» har tatt seinare.
Eg styre onda. Har sett fleire gonger at naboland har vore tidligare ute med råd «vi» har tatt seinare.