Ingefær

Aglais

Flørter med forumet
Er det noen som bruker ingefærtabletter mot kvalme? Jordmor anbefalte det i går og jeg kjøpte en pakke på apoteket. Men bak står det at man skal rådføre seg med lege.. Men kan jo ikke ringe legen for alt! Og jordmor anbefalte det jo...
Er uke 16 nå og trenger å få i meg mer mat og drikke for vekta går bare ned og jeg er så sliten (må sutre litt også;))

Jeg prøvde det forrige gang! Ingefærtabletter, vanlig ingefær som te, ingefærøl, you name it! Tror det er veldig vanlig gravidtips Ift kvalme:-)
Om det virker derimot, er en annen sak:p

Jeg fikk de anbefalt fra legen i starten da jeg og var super kvalm. Men de funket ikke noe særlig.. men hvis du er skikkelig plaget ennå så kan du jo høre med legen om afipran?.. jeg fikk det foreskrevet men tok det ikkr ut men.. vurderte å ta dem..

Jeg får prøve ingefær nå og så skal jeg på oul 7 Jan og legen 8 Jan. Hvis det ikke er bedre da skal jeg høre om noe kvalmestillende :)

Jeg prøvde men syntes ikke det hjalp :(

Prøvde også men synes ikke det hjalp. Jeg har også prøvd B6 vitaminer og hsr brukt postafen som var det eneste som gav litt effekt her..

Prøvde også men synes ikke det hjalp. Jeg har også prøvd B6 vitaminer og hsr brukt postafen som var det eneste som gav litt effekt her..

Effekt av Postafen jeg også, heldigvis! Får i meg litt mer mat og er mindre kvalm. Deilig.

Back
Topp