ingefær kapsler?

_MaMmA_

Blir kjent med forumet
Noen her inne som er kvalmne og har prøvd ingefær kapslene? kjøpte de i dag men skulle jo ta 2 kapsler 2-5 ganger daglig....litt vel mye... men noen som vet om de funker med en gang?

IKKE TA DE!! De etser i magesekken!! Jeg fikk vondt i magen, kasta opp og ble plaga med en forferdelig halsbrann resten av dagen! Men det er bare min erfaring..

En kollega av meg var sm 1uke pga kvalme, så begynte hun med ingefær tab og gikk på jobb dagen etter :)

Jeg kjøpte ingefær kapsler m/peppermynteolje i går:) er villig til å prøve alt for å bli kvitt denne kvalmen. Jeg er fremdeles kvalm, men ikke like kvalm som tidligere:D krysser fingrene for at det varer!

Jeg har prøvd de, men de smaker rett og slett død og fordervelse.. Jeg drikker ingefærte fra Pukka, den funker for meg. Anbefaler heller det

Jeg har veldig gode erfaringer med ingefærkapslene (de store grønne). Var det eneste som funka på kvalmen min... Pleide å ta 2 stk i senga før jeg sto opp, og synes de hadde god effekt ut over formiddagen... Også tok jeg 2 stk før middag. Da holdt jeg til jeg skulle legge meg :) Syltet ingefær, sånn som du får ved siden av sushi, hadde egentlig like god effekt på meg. Og det er jo mye billigere :) Du får prøve deg frem og se hva som funker for deg :)

Jeg var på helsekosten i går for å kjøpe ingefærkapser, men damen bak disken ble veldig alvorlig når jeg sa jeg skulle bruke det mot svangerskapskvalme. Det var overhodet ikke anbefalt. Hun hadde kontaktet produsenten for den ene typen kapsler som heller ikke ville anbefale dette. Man skal visst være forsiktig med bruk av urtemedisin de første 12 ukene.

Har noen andre fått denne tilbakemeldingen også? Turte selvsagt ikke å kjøpe med meg noe annet enn te (som fungerer sånn medium på kvalmen), men det er jo fristende når så mange sier at kapslene fungerer så bra som de gjør.

Back
Topp