Ingefær ❤

Litja17

Elsker forumet
Septembergull'17
Høsthjerter 2017
Marsboere 2020
Fikk tips i går om ingefærbiter under tunga mot kvalme. Hørt det før, men ikke kommet lengre. Men altså, fantastisk! Har "snusa" ingefær i hele dag, og formen har ikke vært så bra på lenge [emoji4] (handler helt sikkert om hva eg har gjort og, er på et morsomt kurs med passelig med bevegelse og trivelige folk, klart det og hjelper).
Men altså, rå ingefær under tunga eller overleppa anbefales [emoji6]

Takk for tips! Jeg har blitt avhengig av ingefærte mor kvalme. Kjøpt flere pakker på kiwi. Pulver som man blander ut i vann og kan drikkes kaldt eller varmt. 100% ingefær. Enkelt og godt [emoji2] Blander ut litt sterkt og har det i kjøleskapet, tar en shot når jeg trenger det ;)

Forrige svangerskap knaska jeg ingefærdrops, det var redninga mi da, men butikken som hadde de er lagt ned nå...:( og finner de ikke andre steder!

Forrige svangerskap knaska jeg ingefærdrops, det var redninga mi da, men butikken som hadde de er lagt ned nå...:( og finner de ikke andre steder!
Veldig vanlig at invandrerbutikker (spesielt tyrkiske) selger ingefærdrops. Sånne gode, sterke.

Har kjøpt ekstra gari/sushi ingefær som jeg småspiser hjemme. Så godt!

Back
Topp