ingangsparti=)

Annicken

Forumet er livet
hei =) vi skal kanskje begynne på inngangsparteit vårt, og trenger inspirasjon =) kan jeg få se deres inngangsparti =)??? eller drømmeinngangsparteit deres ???

Fjorårets inngang.. har andre puter og blomster nå :)
Er veldig fornøyd med døra mi, den passer til huset - og syns det er artig med en farge ikke så veldig mange andre har..

Drømmeinngangspartiet mitt i drømmehuset mitt om jeg skulle vinne drømmemillionene i lotto en gang... Noe sånt kanskje?

Eller en lekker dobbel dør.. om man har plassen til det :D (Men det har jeg jo i drømmehuset.. :P)

DenicaD skrev:
sånn her:

http://stilighjem.blogspot.com/2010/08/inngangspartiet-vart.html

bare har lyst på dobbeldør

eller

det bilde der, den nederste er i grunn perfekt - bare at jeg vil ha enda større platting da, men helt perfekt m trappa sånn ned =)=) til huset vil d kanskje passe best m rekke rundt, siden d er d på verandaen foran, men skal jo være litt praktisk og ;P ikke bare fint ;P

Er veldig fan av sånne typiske amerikanske hus med en slags "balkong" på den siden hoveddøra er. Som på disse bildene. Men fant ikke akkurat det jeg så for meg. Det nederste bildet ligner mest på det jeg drømmer om..

Men akkurat nå bor vi i et  nytt tomannshus, så her er ikke ikke inngangen akkurat noe å skryte av...

Back
Topp