First-bump
Andre møte med forumet
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Mitt søskenbarn (og absolutt beste venn) skal døpe datteren sin snart.
Jeg har gledet meg masse til å gi et enkelt kort der det står "I gave gir vi deg en.... bestevenn!" med bilde av ultralyd. (i tillegg til ekte gave)
Vi kommer ikke til å være tilstede i dåpen, så jeg tenkte derfor at det ikke kom til å bli snakk om å stjele oppmerksomhet etc, men kun en hyggelig overraskelse.
De tre familiemedlemmene fra min side som skal i dåpen vet allerede om graviditeten, så overraskelsen er bare rettet mot søskenbarnet med mann.
Men nå har jeg blitt usikker. Er det hyggelig, eller er det ego?
Takk for svar!Jeg hadde aldri tenkt på noe «stjele oppmerksomhet» hvis min bestevenninne hadde gjort noe sånt, men det er kanskje bare meg. Tror alikevel jeg hadde valgt en annen anledning bare fordi dere ikke skal være der. Sånne gaver er hyggelig å gi ansikt til ansikt. Hva med å gi gaven litt på forskudd/etterskudd? Si at vi har en liten ekstra gave som vi ønsker å gi nå istedet (eller noe i den duren). Hvis hun er din aller beste venninne er jeg sikker på at hun ønsker å juble og gi deg en klem når hun får vite det![]()
Ah.. da blir det vanskeligTakk for svar!Bor ikke i Norge, så kommer ikke til å se dem før fødsel. Så det blir enten dette, eller over telefon en vanlig hverdag.
Takk for innspill, da blir det isåfall over telefon.Jeg personlig ville valgt en annen anledning for annonsering ja![]()
Du kan jo fint få de til å åpne akkurat dette kortet før eller etter selve dåpen? Ville i såfall jeg ha gjort! For noen ville det nok ha vært helt greit mens for noen så vil det lett føles som «stjeling av oppmerksomhet»så for å være på den sikre siden så ville jeg ha bedt de åpne akkurat denne gaven før/etter selve dåpen
![]()
Takk! Da blir det isåfall før, så våre tre familiemedlemmer slipper mer hemmelighetskremmeri.
Noe forslag til hvordan? Kortet ligger allerede i postkassen deres, merket med "åpnes på dåpsdagen". Jeg kan ringe dem og be dem åpne den dagen før da.![]()
Takk for innspill, da blir det isåfall over telefon.
13 ukerHvor langt er du forresten?
Ok, takk for innspill. Begynner å bli litt trist å ta alle annonseringer over telefon, men det er vel eneste mulighet når man bor langt borte.Tror jeg hadde tatt det på facetime jeg![]()

13 uker
Her fikk familien vite det ved positiv testOk, takk for innspill. Begynner å bli litt trist å ta alle annonseringer over telefon, men det er vel eneste mulighet når man bor langt borte.![]()