Informasjonstråd om skjult gruppe for September 2022

Helt enig med dere! Kan vi fikse det? Jeg fyller egentlig alle kriteriene for å bli med i skjult gruppe, men merker jeg kvier meg siden merket er litt estetisk stygt:bookworm:

har sendt meld til forumansvarlig om å fjerne hjertene :)
 
Jeg får bare opp feilmelding når jeg forsøker å finne tilgangsansvarlig slik at jeg kan sende pm… hjelp!
 
Hei folkens! Jeg er tilgangsansvarlig , og har bare byttet Nick, det hørtes litt ut som en gruppe, og ikke en person :D
 
du har ikke nok innlegg i september 2022. Og du må sende meg melding når du vil bli medlem
Tror du skulle fått ordnet så navnet i hovedinnlegget stemmer med ditt nye navn :)
 
Teller ikke innlegg i "våre leker"? Når jeg søker etter antall poster jeg har skrevet kommer det bare med 3 poster fra "våre leker", men har skrevet flere..
 
Teller ikke innlegg i "våre leker"? Når jeg søker etter antall poster jeg har skrevet kommer det bare med 3 poster fra "våre leker", men har skrevet flere..

kanskje du har tastet inn feil i søk? Jeg søkte deg opp nå, du har 52 innlegg i september 2022 hvertfall :D
 
Hva menes med "du må ha laget deg et Nick"? Jeg har et kallenavn her, må jeg lage et nytt?;):happy:
 
Back
Topp