Informasjonstråd om skjult gruppe for November 2022

Det var reglene som ble diskutert på det skjulte forumet og var ingen invendinger eller andre forslag, den lå der også ganske lenge så alle skulle få mulighet til å si noe :) (tråd opprettet 2 mai, og som du ser delte jeg de ikke her før for 2 dager siden)
Ett tips til å få 30 innlegg igjen er å spamme leke trådene, da er man kjapt opp i 10 innlegg pr dag :cool:
Skjønner. Går det an å stemme for at ingen blir kastet ut? :hilarious:Jeg skjønner ikke helt poenget med det :shy: det blir jo bare masse spam og meningsløse innlegg fordi du er nødt å fylle kvota ?:confused013
 
Skjønner. Går det an å stemme for at ingen blir kastet ut? :hilarious:Jeg skjønner ikke helt poenget med det :shy: det blir jo bare masse spam og meningsløse innlegg fordi du er nødt å fylle kvota ?:confused013
Skjønner poenget, saken er bare at 10 innlegg på 30 dager skal ikke være så vanskelig, nå tok jeg en opprydding for første gang og det var flere med 0 innlegg (de fleste var på 0) og de har vi liksom ikke mye bruk for heller tenker jeg :bag:

Jeg var også litt snill for var noen som hadde 9 innlegg og de fikk også bli, men under 5 innlegg på 30 dager de tok jeg nå :whacky011

10 innlegg = 10 dager man skriver noe i skravletråden f.eks, så lite spam for å beholde tilgangen :blob3 (denne er ikke ment bare på deg, ser det var enda ei som lurte ang tilgangen sin og sikkert flere når de oppdager det:joyful:)
 
Står i posten over deg ;)
Jeg skjønner at det må være noen regler, og at man trenger så og så mange innlegg for å bli medlem av gruppa, men syns det er dumt at man blir kasta ut for manglene aktivitet.. Vi har alle vårt og det kan være grunner til at noen er mindre aktive i perioder. Jeg kan bare snakke for meg selv, men har et svangerskap som er ganske tøft både fysisk og psykisk.. For min del kan det gå noen dager mellom hver gang jeg er her inne! Ofte finner jeg da innlegg jeg kunne kommentert på, men der det allerede er 5-8 kommentarer med akkurat det samme som jeg ville skrevet og da ser jeg ikke helt vitsen med å kommentere akkurat det samme enda en gang.. Jeg finner likevel både mye glede og av og til trøst i å lese det andre har skrevet :) Jeg brukte lang tid på å få såpass mange innlegg at jeg kom inn i den gruppa, og hvis jeg nå trenger 30 nye så kommer jeg ikke til å jobbe for det. Kjempesynd at jeg da misser alle de fine og interessante innleggene der, men man velger gjerne hvor man legger innsatsen i et tøft svangerskap:)
 
Jeg skjønner at det må være noen regler, og at man trenger så og så mange innlegg for å bli medlem av gruppa, men syns det er dumt at man blir kasta ut for manglene aktivitet.. Vi har alle vårt og det kan være grunner til at noen er mindre aktive i perioder. Jeg kan bare snakke for meg selv, men har et svangerskap som er ganske tøft både fysisk og psykisk.. For min del kan det gå noen dager mellom hver gang jeg er her inne! Ofte finner jeg da innlegg jeg kunne kommentert på, men der det allerede er 5-8 kommentarer med akkurat det samme som jeg ville skrevet og da ser jeg ikke helt vitsen med å kommentere akkurat det samme enda en gang.. Jeg finner likevel både mye glede og av og til trøst i å lese det andre har skrevet :) Jeg brukte lang tid på å få såpass mange innlegg at jeg kom inn i den gruppa, og hvis jeg nå trenger 30 nye så kommer jeg ikke til å jobbe for det. Kjempesynd at jeg da misser alle de fine og interessante innleggene der, men man velger gjerne hvor man legger innsatsen i et tøft svangerskap:)
Helt enig. Det blir ganske uinteressant i en sånn gruppe hvis folk bare skriver for å skrive noe. Syns de som føler for det kan skrive og de andre burde få være en del av det likevel :) Jeg skjønner også at man må vise seg litt for å komme inn i lukket og det kunne kanskje vært et krav at man presenterte seg, men utover det syns jeg det er poengløst å daglig skrive hvor mange dager det er igjen til ul/termin osv bare for å skrive nok:wacky:
 
Men da skulle dere ha kommentert på innlegget som lå i 2 måneder først med hva DERE mente om reglene, for man må være enige i hvilke regler som gjelder og «den som tier samtykker» når man ikke sier ifra hva man selv ønsker.

Det var også flere som spurte ang ferie og annet fravær og vi ble også enige at da var det bare å sende Pm til meg så lar jeg dem være medlem den måneden man ser de er for opptatte for selvfølgelig skjønner man at man har ett liv utenom forumet. Samme som at i november/desember kan alle ha 0 innlegg for JEG kommer ikke til å være aktiv selv da :)
Alt dette står i den tråden dere ikke har lest på skjult forum :whacky011

Legger dette dødt nå så får man ta en runde senere om dere velger å komme inn til skjult igjen så kan dere kommentere i tråden ang reglene for skjult.
 
Back
Topp