Informasjonstråd om skjult gruppe for November 2022

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei,

Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål :)

November 2022 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i. :)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

• Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er LivetsHemmelighet

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.

Last edited:
Minimum 50 innlegg, seriøst? Jeg telte meg frem til ti elns, og jeg føler jeg har vært aktiv der jeg kan være aktiv. 40 innlegg til blir jo bare spam?

Minimum 50 innlegg, seriøst? Jeg telte meg frem til ti elns, og jeg føler jeg har vært aktiv der jeg kan være aktiv. 40 innlegg til blir jo bare spam?
Det er derfor lekerommet er her :)

Kan vi endre på regelen hvor lenge man har vært medlem til 2-3 uker?? :oops::Heartred:Heartred

Noen som er enig?? Sett at andre grupper har gjort det for at flest mulig skal ha muligheten til å bli med i den skjulte gruppen fra start. Kan godt ta 3-4 uker hvis folk synes det blir for kort med 2-3?

Noen som er enig?? Sett at andre grupper har gjort det for at flest mulig skal ha muligheten til å bli med i den skjulte gruppen fra start. Kan godt ta 3-4 uker hvis folk synes det blir for kort med 2-3?

Synes 3-4 høres greit ut ja :-)

Hvordan fungerer det med skjult gruppe? Hvor kan man se mld ol :smiley-ashamed004 Helt fersk her kjenner jeg :smiley-ashamed005

Hvordan fungerer det med skjult gruppe? Hvor kan man se mld ol :smiley-ashamed004 Helt fersk her kjenner jeg :smiley-ashamed005

den skal komme opp som ett eget under forum under våre leker (gjorde iallefall det på skjult for prøvere) men jeg har heller ikke muligheten til å se den enda, så har etterspurt hos forumsansvarlig om det er noe galt eller om jeg er helt grønn selv :hilarious::p

Har skrevet flere innlegg i «våre leker» forumet nå siste timen, men ingen av dem kommer opp nå når jeg søker for å se hvor mange innlegg jeg har? :(

Har skrevet flere innlegg i «våre leker» forumet nå siste timen, men ingen av dem kommer opp nå når jeg søker for å se hvor mange innlegg jeg har? :(
Har du krysset av for underforum?

Bedre sent enn aldri :angelic:

Reglene for skjult forum:

- minimum 10 innlegg pr måned
- mister man tilgang får man 1 uke karantene + man må skrive 30 nye innlegg i det åpne forumet.

Bedre sent enn aldri :angelic:

Reglene for skjult forum:

- minimum 10 innlegg pr måned
- mister man tilgang får man 1 uke karantene + man må skrive 30
Hvorfor må man skrive så mye i åpent forum? Jeg følger nesten ikke med på åpent og har ikke interesse av å skrive så mye der:meh::hilarious::wacky: får man ikke tilgang igjen da?

:happy: Hvorfor må man skrive så mye i åpent forum? Jeg følger nesten ikke med på åpent og har ikke interesse av å skrive så mye der:meh::hilarious::wacky: får man ikke tilgang igjen da?

Det var reglene som ble diskutert på det skjulte forumet og var ingen invendinger eller andre forslag, den lå der også ganske lenge så alle skulle få mulighet til å si noe :) (tråd opprettet 2 mai, og som du ser delte jeg de ikke her før for 2 dager siden)
Ett tips til å få 30 innlegg igjen er å spamme leke trådene, da er man kjapt opp i 10 innlegg pr dag :cool:

Er jeg ikke medlem av skjult gruppe mere jeg? Vet jeg har vært litt innaktiv her i det siste så mulig det er derfor

Er jeg ikke medlem av skjult gruppe mere jeg? Vet jeg har vært litt innaktiv her i det siste så mulig det er derfor
Det har nok vært en opprydning rundt månedsskiftet. Jeg har heller ikke tilgang lengre, så nå skal det jobbes med innlegg for å være mer aktiv framover :)

Back
Topp