Informasjonstimen..

fruit

Gift med forumet
..Fekk brevet i posten med innkallelsen til ny time på gyn. Dato; 18/9..................
Herregud, hvor lenge.. Hehe.. Trodde vi kom til å få den i august i alle fall.. [&:]
Men men, skader jo ikke å vente litt til sann sett. Bare en liten nedtur. [&o]

Hvor lenge tar det før søknaden blir godkjent? Erfaringer?

Jeg fikk vite i juni at informasjonstimen ble først 25 sept.. så skjønner hva du mener med å vente leeeeenge[:'(]

ORIGINAL: Ivara

Informasjonstime? Er det da dere skal sende søknaden eller? Eller er det forsamtale du mener?
*litt blond i varmen* [8D]

Ihvertfall: vi hadde time hos gyn hvor vi fikk gjennomgang av resultatet av hsg og sædprøve og info om assistert befruktning, ventetid på klinikken etc. Så sendte han søknaden avgårde.
Dette var i april, i mai hadde vi forsamtale, og vi regner med oppstart i oktober.

Det gikk altså relativt raskt å få godkjent søknaden, men så er det ventetid på klinikken som gjør at vi ikke kunne starte opp med en gang.

Det er den timen jeg mener.. Informasjon og sending av søknad.. [;)]
Får håpe de går like raskt med oss også då.. Blir St. Olavs på oss, og der er 3-4 mnd ventetid ca.. Så innen februar då muligens kan vi starte opp [;)] Håper håper.. [;)]

ORIGINAL: tuttien

Hei:)

vi ventet ca 1 mnd fra søknad sendt til vi fikk innkalling.
Sendte søknad i mars,var til forsamtale i mai og skal begynne på medisin nå i neste uke[:D]

Åj, det gjekk jo fort i grunnen.. [:)]
Kass sykehus tilhører dere? Hos oss blir det St. Olavs.. [:)]

ORIGINAL: fruit

Får håpe de går like raskt med oss også då.. Blir St. Olavs på oss, og der er 3-4 mnd ventetid ca.. Så innen februar då muligens kan vi starte opp [;)] Håper håper.. [;)]

Åh, håper dere kan få startet opp så fort som mulig. Det verste er egentlig å gå slik og vente og ikke vite hvordan løpet blir fremmover.

Sign denne, [;)]

ORIGINAL: fruit

Informasjonstime? Er det da dere skal sende søknaden eller? Eller er det forsamtale du mener?
*litt blond i varmen* [8D]

Ihvertfall: vi hadde time hos gyn hvor vi fikk gjennomgang av resultatet av hsg og sædprøve og info om assistert befruktning, ventetid på klinikken etc. Så sendte han søknaden avgårde.
Dette var i april, i mai hadde vi forsamtale, og vi regner med oppstart i oktober.

Det gikk altså relativt raskt å få godkjent søknaden, men så er det ventetid på klinikken som gjør at vi ikke kunne starte opp med en gang.

Blir nok samme sted på oss..[;)]

Back
Topp