Informasjonsmøte

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I dag har jeg vært på informasjonsmøte for gravide og lederne deres. Det var i regi av jobben, og det ble også holdt i arbeidstiden. Jeg hadde ikke de helt store forventningene, men det viste seg å være veldig bra! Var bla en jordmor, fysioterapeut og representant fra NAV som holdt innlegg. Vi fikk stille alle spørsmålene vi ville og det var veldig interessant! Ble mye klokere! Og fikk svar på at ja, jeg kan trene styrke og ja, jeg kan jogge som før! Hurra! Feiret det med en lang joggetur i vårsola! :) Flere som har slike tilbud på sine arbeidsplasser? :)

Det hørtes jo veldig bra ut! Er ikke sånn hos meg, men men.. Sjefen er så grei og så flink å tilrettelegge at det går knirkefritt :)

Så flott tiltak! Jobber du i en stor bedrift? Har ikke hørt om noe sånt på jobben min. jobber i en stor bedrift (ca 1000 ansatte), men alle ansatte er litt spredt utover fylket, og det er stooor overvekt av menn enda desverre, så det har sikkert ikke vært særlig stort behov for sånt.

Jobber på sykehus, og der er det ganske stor overvekt av kvinnelige ansatte. Så de har nok lært at det lønner seg å passe godt på gravide ansatte for å holde de lengst mulig i jobb! Det er iallefall et flott tiltak :)

Jobber også på sykhus og har samme tilbudet, men får se om man benyttet seg av det. Har en sjef som er drillet i IA-arbeid, og er god til å tilrettelegg (mange unge,fertile damer på avdelinga), så vi har lagt plan framover allerede.

Back
Topp