Informasjon

x1xamund@sandviks.com

Andre møte med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hei dere!

Takk for alle tilbakemeldingene! Ris og ros tas imot med takk! Alle synspunkter/tilbakemeldinger blir notert ned og tatt med videre.

Vi har allerede svart på en del spørsmål i spørsmålstråden på "Generelt". Har du noe du lurer på, vennligst post ditt spørsmål i denne tråden.

Spørsmål som allerede er besvart, vil ikke bli besvart igjen. Svar postes fortløpende. :)

Svar på de mest vanlige spørsmålene.

Hvor endrer vi ticker/signatur?

Denne funksjonen vil komme på plass i løpet av neste uke. Den vil bli å finne på Min side  - Mine opplysninger.

Hvor finner jeg mine pm'er?

Innboksen finner du inne på "min side". Og i menyen over forumet (ved siden av "regler") er det konvolutt som viser om du har fått post eller ei. Konvolutten får et tall over seg dersom du har ulest e-post.

Adressestien som ligger øverst på siden, vil vi får den nederst også?

Ja, den kommer også nede på siden.

Vil forumsboksen bli brede?

Ja, det vil den. Teksten vil strekke seg med i bredden.

Lurer du på noe mer? Send inn ditt spørsmål i tråden som det er linket til lenger oppe.

Ønsker dere en  fin påskeaften!

Med vennlig hilsen

Priti Singh

Forumsjef

Mowa skrev:
Hvorfor får vi ikke se hvem som er pålogga lenger??
Jeg likte IKKE det nye forumet for å vere ærlig, men alt er jo en vane.

Signerer denne!!

Det er svar på i den andre tråden.. at man må gå ut av forumet for å se hvem som er pålogget.. men ingen som har svart på om det kommer til å bli som det var før.. at når man var inne på generelt, så så man hvem som var der inn.. var man inne på interiør, så så man hvem som var der inne osv osv.. Det savner jeg VELDIG! Og lurer på om det kommer tilbake? Greit å vite hvem som befinner seg hvor når man skal spørre vedkommende om noe feks!

Får vi "snarvei" til di mest brukte smileysene igjen?
Og går det an å markere forumet som lest?

Får vi tilbake de vi hadde på inboxen ???

prins07prinsesse11 skrev:
Får vi tilbake de vi hadde på inboxen ???

Signerer. jeg trenger de pm jeg hadde!!

Husk at dette er kun en INFORMASJONSTRÅD. Spørsmålene dere har skal postes i den tråden som heter Spørsmålstråd.
Der er allerede mange av de spørsmålene dere lurer besvart!

Man må ikke UT av forumet for å se hvem som er pålogget, man må bare se nederst på fremsiden, der alle forumene er listet. Ikke veldig vanskelig.. Og helt ærlig... Bruker dere det virkelig??? Det er da helt umulig å lese i kaoset der allikevel... *insert geipesmiley her*

Back
Topp