Informasjon til barnehagen

Malin0991

Glad i forumet
Må jeg skrive noe der? :p helt grønn på dette her jeg :p
c97b1ef7850ee037582eb2b95bc94e4c
 
Regner med at det er i forhold til allergier på barnet? :)
 
Er kanskje også hvis det er noe annet spesielt som barnehagen bør vite om. Om barnet er skeptisk til noe spesielt feks, eller hva som helst som de bør vite om.
 
Det er bare info om evt allergier, eller lignende de må vite:) vi måtte informere om at hun ikke skal få melk å det kan man skrive der:)
 
Er kanskje også hvis det er noe annet spesielt som barnehagen bør vite om. Om barnet er skeptisk til noe spesielt feks, eller hva som helst som de bør vite om.
Han er livredd for store damer/menn og gamle menn med briller og begynner å hyle, men føler det blir litt teit å skrive det der :p får bare la det stå blankt tror jeg siden jeg ikke kommer på om det er noe spesielt de burde vite om :)
 
Tusen takk for hjelpen :-D
 
Han er livredd for store damer/menn og gamle menn med briller og begynner å hyle, men føler det blir litt teit å skrive det der :p får bare la det stå blankt tror jeg siden jeg ikke kommer på om det er noe spesielt de burde vite om :)
Hehe, uffda. Det er ikke så lett å unngå hvis noen som jobber der er sånn. :p Meen det går seg sikkert til fort. :)
 
Back
Topp