Informasjon om terminlista for juni 2013

mater qui amat filii

Flørter med forumet
Hei damer:)

Etter vi fikk nytt forum, forsvant dessverre den oppdaterte terminlista vår med 103 damer/terminer fordelt over hele juni måned. I stedet har vi med nytt forum fått en tidlig versjon av terminlista med tabell og som dessverre er langt fra oppdatert. På den lista vi har nå med nytt forum, som som sagt er en tidlig versjon av terminlista vår, så mangler vi derfor mange svært mange damer og dessverre har det da "kommet tilbake" damer som dessverre har mistet. Jeg endret terminlista på grunn av at tabellen ga tegnene <> < > hver gang jeg oppdaterte den, så den nye terminlista vår, den så som dere sikkert husker ikke slik ut som enne tiddligere versjonen vi har fått tilbake nå med nytt forum og <> < >

Og etter vi fikk nytt forum, så kommer alle kommentarer om hverandre, så det er vanskelig å finne nyeste kommentarer. For å få det oversiktelig, slik det var på det gamle forumet med nyeste kommentarer til sist, så må vi opprette ny terminliste tråd. Jeg har forsøkt å legge ut denne informasjonen tidligere på den gamle terminlistetråden, men ettersom kommentarene kommer i ulogisk rekkefølge, så er det ikke sikkert alle har sett dette. I likhet med kommentarer lagt ut av andre på den gamle terminlista, jeg har store problemer med å finne dem. Jeg legger derfor ut denne informasjonen på egen tråd.

Jeg har kontaktet forumansvarlig om det er mulig å gjenopprette den nyeste oppdaterte terminlista med 103 damer fordelt over hele juni måned. Vi må uansett lage ny terminliste tråd på grunn av kommentarenes rekkefølge, men håpet mitt er at jeg kan kopiere den nyeste og oppdaterte terminlista inn på ny termintråd, så jeg slipper å gjøre alt på nytt. Avventer derfor svar fra IT om dette. I mellomtiden vil det altså ikke bli lagt til nyere terminer på den gamle terminlista, som i utgangspunket er både ufullstendig og feil. Avventer om den oppdaterte lista med 103 damer fordelt over hele måneden kan finnes. Hvis dette ikke er mulig, så alt må gjøres på nytt, så lurer jeg på om noen andre har lyst til å lage ny terminliste? Og dersom dere ikke ønsker vente og se om den tiligere oppdaterte terminlista kan finnes, så er det fritt fram å lage ny terminliste :)

Hva mener dere andre?:anyone

Dersom den gamle ikke dukker opp, kan jeg ta på meg jobben å lage en ny terminliste:) Jeg tror det fort kan bli mer arbeid dersom man skal prøve å fikse på noe som er riv ruskende galt:-/

Dersom den gamle ikke dukker opp, kan jeg ta på meg jobben å lage en ny terminliste:) Jeg tror det fort kan bli mer arbeid dersom man skal prøve å fikse på noe som er riv ruskende galt:-/
Ja, det er det jeg også mener :) Dersom ikke IT finner tilbake til den oppdaterte terminlista vår, så må vi lage ny. Denne tidlige versjonen med tabellen fant jeg tidlig ut at hadde barnesykdommer, så denne er det ikke noe å samle på. Feil format, langt fra oppdatert og dermed også med feil informasjon, ja alt er feil på denne tidlige versjonen, som jeg tidlig kasserte og lagde ny. Flott at du tar på deg oppgaven med å lage en flunkende ny terminliste dersom de ikke finner den jeg laget med 103 damer/terminer fordelt over hele juni måned! :) Takker og bukker, jeg! :)

Har du hørt noe mer?
Har ikke hørt noe mer enda. Regner med jeg får tilbakemelding snart, :) men hvis CasMal vil, så må hun gjerne sette i gang og ordne ny terminliste :)
Den gamle versjonen vi har nå er langt fra oppdatert og inneholder masse feil; mangler svært mange damer/terminer i tillegg til at det er med en del som dessverre har mistet. Hva tror du, CasMal? :)

Det går helt fint at jeg bare lager den nye nå:) og får vi plutselig den gamle, så gjør ikke det noe, da kan jeg bare bruke all info der som jeg trenger dersom ikke alle gir meg termininfo i nær fremtid:) Som ren bonus:):) Hehe... Jeg er konsulent hos Casa interiør, og skal ha partyer noen kvelder fremover, men om jeg får tid skal jeg se om jeg kan få begynt å lage den på søndag:) Men lager et eget innlegg nå, slik at de som vil kan føre opp sin info allerede fra i dag av:)

Back
Topp