Informasjon om oktober 2020 sin skjulte gruppe

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei,

Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål :)

Oktober 2020 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i. :)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.


Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Mamma til høstbarna og Blueheart <-- Klikk på navnet for å sende pm.


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!


____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)

___________________


Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.
 
Hva er kriteriene for å bli med i den skjulte gruppen når man har blitt kastet ut derifra for å ikke ha skrevet nok innlegg?
 
Hva er kriteriene for å bli med i den skjulte gruppen når man har blitt kastet ut derifra for å ikke ha skrevet nok innlegg?
Inne på skjult ble vi enige om karantenetid - uavhengig av rødt/grønt land, that is - pluss 30 nye innlegg på oktoberforumet :)
 
Okei, husket ikke helt og fant ikke noe her om det. Hvor lang karantene tid? ;)
 
Inne på skjult ble vi enige om karantenetid - uavhengig av rødt/grønt land, that is - pluss 30 nye innlegg på oktoberforumet :)

Hei! Får man varsel hvis man blir kastet ut fra skjult gruppe? Kom nettopp hjem fra hytta og kan ikke finne skjult gruppe.
 
Hei! Får man varsel hvis man blir kastet ut fra skjult gruppe? Kom nettopp hjem fra hytta og kan ikke finne skjult gruppe.
Hei! Nei, vi sender ikke ut varsel, rett og slett fordi det er litt tidkrevende å gå gjennom lista og sjekke hver enkelt, samt kontakte dem det gjelder.
 
Hei! Nei, vi sender ikke ut varsel, rett og slett fordi det er litt tidkrevende å gå gjennom lista og sjekke hver enkelt, samt kontakte dem det gjelder.

Ok, det skjønner jeg:) Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tilgang fortsatt. Jeg har skrevet 147 innlegg totalt, så jeg har skrevet en god del innlegg siden jeg fikk tilgang til skjult gruppe. Byttet navn nå fordi jeg ikke fikk til å søke opp innlegg med søkefunksjonen, sikkert fordi jeg hadde en emoji i navnet. Jeg har ikke så mange innlegg i juli på åpen gruppe, men kravet til aktivitet dekkes vel når man er aktiv på skjult forum? Og det er vel ikke satt en konkret grense for antall innlegg?
 
Ok, det skjønner jeg:) Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tilgang fortsatt. Jeg har skrevet 147 innlegg totalt, så jeg har skrevet en god del innlegg siden jeg fikk tilgang til skjult gruppe. Byttet navn nå fordi jeg ikke fikk til å søke opp innlegg med søkefunksjonen, sikkert fordi jeg hadde en emoji i navnet. Jeg har ikke så mange innlegg i juli på åpen gruppe, men kravet til aktivitet dekkes vel når man er aktiv på skjult forum? Og det er vel ikke satt en konkret grense for antall innlegg?
Kravet er 10 innlegg per måned på skjult :)
Kan dobbeltsjekke deg om du vil, jeg kan ha bomma òg.
 
Ok, det skjønner jeg:) Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tilgang fortsatt. Jeg har skrevet 147 innlegg totalt, så jeg har skrevet en god del innlegg siden jeg fikk tilgang til skjult gruppe. Byttet navn nå fordi jeg ikke fikk til å søke opp innlegg med søkefunksjonen, sikkert fordi jeg hadde en emoji i navnet. Jeg har ikke så mange innlegg i juli på åpen gruppe, men kravet til aktivitet dekkes vel når man er aktiv på skjult forum? Og det er vel ikke satt en konkret grense for antall innlegg?
Herlighet, beklager så mye! Jeg har bomma! Legger deg til igjen på lista asap :)
 
Når mistet jeg min tilgang?
Savner mer aktivitet enn det som er her på åpent.

Og finnes det mulighet for å endre reglene om utkastelse fra skjult? Da jeg fødte i desember 18, ble det bestemt at etter fødselen så fikk alle som hadde fått tilgang til skjult forum bli værende der. Pga. det er varierende hvor mye man får vært aktiv i perioder. Ønsker meg noe lignende her også.
 
Når mistet jeg min tilgang?
Savner mer aktivitet enn det som er her på åpent.

Og finnes det mulighet for å endre reglene om utkastelse fra skjult? Da jeg fødte i desember 18, ble det bestemt at etter fødselen så fikk alle som hadde fått tilgang til skjult forum bli værende der. Pga. det er varierende hvor mye man får vært aktiv i perioder. Ønsker meg noe lignende her også.

Jeg er for så vidt enig. Kunne tenke meg at de som hadde tilgang ved fødsel kunne ha tilgang der inne nå.
 
Back
Topp