Informasjon om BV forum app!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei alle sammen!

Vi har siden fredag 5 mai hatt store utfordringer med forum appen våres, særlig android versjonen.
Brukere av appen opplever å bli logget ut av denne stadig vekk, problemer med å logge inn igjen, varsler og skjulte grupper forsvinner osv...

Vi jobber med å løse problemene, men dessverre ligger problemet hos utvikler av appen, og ikke hos oss.
Jeg kan ikke komme med noe svar på om når problemene vil bli løst, men dere vil få informasjon fortløpende.

Den gode nyheten er at forumet fungerer helt perfekt når du logger inn via nettleser (enten på pc/mac, mobil eller nettbrett). :)

Om du har passordproblemer og trenger ett nytt, vennligst send en epost til kundeservice@sandviks.com for å få ett nytt. De jobber vanlig kontortid, fri i helger. Moderatorene og jeg har ikke mulighet til å gi dere nytt passord.

Tusen takk til dere alle for at dere er så tålmodige og riktig god helg!
 
Takk for at dere står på for å få det fikset :)
 
Samme problem med iphone :/
 
Forumet via nettleser fungerer ikke perfekt. Prøver jeg å logge på der får jeg beskjed om at brukeren min ikke finnes. Jeg må gå via appen og "glemt passord" med brukernavnet mitt, da får jeg mail hvor jeg kan tilbakestille passord. Etter å ha gjort det får jeg være innlogget via nettleser en kort stund før jeg igjen må gjent hele prosedyren. Irriterende! Appen på min iPhone vil heller ikke slippe meg inn.
 
Samme problem med iPhone dessverre:arghh:

Har ikke hatt tilgang til skjult forum på appen på lenge (men går jeg inn på forumet via hjemmesiden er det ok), og har også opplevd avlogging og problemer med pålogging..
 
Får ikke logget inn via app på iphone. Har ikke gjort det på lenge. Håper det blir fikset snart. :) er tålmodig, jeg
 
Hei
Har samme problem her med iPhone logge inn via app for beskjed om at bruker ikke finnes? Gikk greit gjennom iPaden min å logge inn.
 
Hei, jeg logges ut både av nettleseren og appen, i appen er heller ikke skjult forum tilgjengelig. Er dette noe dere vet meg om tidsperspektiv på når blir rettet, eller må jeg belage meg på nettleseren fremover? Bruker bv mest på tlf og synes helt ærlig nettleseren er vanskelig å velge på så liten skjerm, så jeg er dessverre lite innom når det er sånn...
 
Er det noen oppdateringer rundt hva som skjer med appen? Er fortsatt slitsomt å få varsel om at jeg har fått svar, men ikke ha muligheten til å lese det fordi det er på skjult og appen har logga meg ut, igjen!
 
NYHETER:

iOS appen fungerer perfekt nå, det er kun androide appen som har problemer.

Her jobber vi nå med å utvikle en helt ny app, Har tittet på betaversjonen i dag og dette lover veldig bra!! Akkurat når appen blir lansert til dere brukere er jeg usikker på, men det er ikke snakk om så alt for lenge iallefall.

Tusen takk for at dere fortsatt er tålmodige og venter, og bruker forumet fortsatt.
 
Er det noen oppdateringer rundt hva som skjer med appen? Er fortsatt slitsomt å få varsel om at jeg har fått svar, men ikke ha muligheten til å lese det fordi det er på skjult og appen har logga meg ut, igjen!
Hei,

Se svaret over her ;)

Du kan helt fint logge inn via nettleseren din å lese svarene dine der i mellomtiden ;)
 
NYHETER:

iOS appen fungerer perfekt nå, det er kun androide appen som har problemer.

Her jobber vi nå med å utvikle en helt ny app, Har tittet på betaversjonen i dag og dette lover veldig bra!! Akkurat når appen blir lansert til dere brukere er jeg usikker på, men det er ikke snakk om så alt for lenge iallefall.

Tusen takk for at dere fortsatt er tålmodige og venter, og bruker forumet fortsatt.

Fungerer ikke perfekt her ihvertfall. Får ikke opp verken skjult forum eller fulgte tråder...
 
Back
Topp