Informasjon fra tilgangsansvarlige- les denne!

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Hei alle,

Zephyra og jeg er tilgangsansvarlige for skjult gruppe, og en av oppgavene våre er å sjekke at medlemmene i skjult gruppe opprettholder aktivitetsnivået, som er 10 innlegg per mnd her på det skjulte forumet. Dersom du ikke er aktiv, fjernes du UTEN forvarsel.

Vi har mottatt litt tilbakemeldinger på dette at vi fjerner uten forvarsel. Vi forstår selvsagt dette, men samtidig ønsker vi at det skjulte forumet skal være en sted hvor vi kan dele alle tanker og følelser om graviditeten, og at det skal være trygt å gjøre det.

Vi har derfor blitt enige med Forumansvarlig Tamara at vi setter følgende regler for den skjulte gruppen:

- Mimimum 10 innlegg i skjult per mnd.
- Fjernes uten forvarsel
- En mnd "karantene" før du kan bli medlem av skjult gruppe igjen og minimum 25 innlegg i vanlig Juli 2017 gruppe.

Når det er sagt, har vi selvsagt alle forståelse for ferier og ikke minst i sommer når vi nærmer oss termin/etter fødsel, så i sommer kommer vi IKKE til å sjekke aktivitetsnivåer.

Håper dere forstår at vi genuint bare ønsker et romslig, trygt og åpent forum!

Mvh

Tilgangsansvarlige :)
 
Last edited by a moderator:
Håper jeg klarer det da, er mye altivitet andre plasser også, hehe :D

Men full forståelse for trygt forum, dere er gode (y)
 
Er det pr kalendermnd, eller pr 30 dager?
 
Hei prøver å få tilgang igjen til skjult forum, har fulgt opp ifh til kriteriene etter lite aktivitet å skal nå kunne få tilgang igjen.
Men jeg får ikke noe respons, skjønner at tga har ett liv utenom også men fint om man kan få tilgang igjen snart før vi skal føde:p
 
Back
Topp