Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vugge
Hei, og "velkommen" til oss! Håper du fant ut litt på sidene, og kan vende dere til tanken om å gå gjennom denne prosessen.. Det blir en livsstil etterhvert.. [&:] Her inne er det hvertfall mange flotte jenter som dere kan mase på med alt dere lurer på [;)]
ORIGINAL: Prøveline
Hei :)
Det er veldig forskjellig fra person til person, og sykehus til sykehus. I min andre runde begynte jeg å spraye 7. januar, jeg begynte å stikke 23 januar.
Var på to UL-kontroller før jeg fikk egguthenting 5. februar og satt tilbake 7 februar. Altså en mnd fra jeg begynte til egga var på plass :)
Så nå ruger jeg for harde livet på to gullegg, og venter på å få teste 21. feb... LAAAANGE ventedager :p
ORIGINAL: snopeguri
ORIGINAL: Prøveline
Hei :)
Det er veldig forskjellig fra person til person, og sykehus til sykehus. I min andre runde begynte jeg å spraye 7. januar, jeg begynte å stikke 23 januar.
Var på to UL-kontroller før jeg fikk egguthenting 5. februar og satt tilbake 7 februar. Altså en mnd fra jeg begynte til egga var på plass :)
Så nå ruger jeg for harde livet på to gullegg, og venter på å få teste 21. feb... LAAAANGE ventedager :p
Det tar såpass tid ja... Da har nok ikke jeg håp om å få innsatt egg før i slutten av mai. Det føles veldig lenge til!!! [&:]
Så spennende at du ruger på 2 egg!!! Håper indelig at det ordner seg for dere nå!!! Kan tenke meg at ventedagene føles som en evighet! Men ikke lenge igjen nå![:)]
Men alle disse UL-kontrollene, må de betales som en enkelttime hver gang?? Det blir i såfall skikkelig dyrt!!
ORIGINAL: snopeguri
Oj! Når drar dere? Vi drar til Thailand 1 mars [:D]
Vi også!!! Flyr med apollo[:)] Hvor skal dere?
Vi drar med ving vi da.. [:)] Skal til Kata Beach, Phuket :) Dere da?