INFO

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Ang påskeuka så blir det ingen veiing da siden det er mange som er bortreist og ikke har tilgang til vekt.
Det blir veiing nå 12.april og neste veiing etter det blir ikke før 26.april.



Ang veiing på fredag 26.april. Jeg får overnattingsbesøk den dagen (så ikke sikkert jeg får så mye tid på data) så da må enten alle (både deltagerne i krigen og de på wildcard) ha levert så tidlig som mulig innen kl 11 eller at noen andre kan ta over som krigleder akkurat den dagen. Er det noen som har lyst så bare si i fra :)
Hvis ingen kan så er det mulig jeg får litt tid innimellom og ta tallene da, men kan ikke love når på kvelden tallene kommer.


Trykk gjerne "liker" eller kommenter hvis dere har lest :)
 
Last edited:
Ang påskeuka så blir det ingen veiing da siden det er mange som er bortreist og ikke har tilgang til vekt.
Det blir veiing nå 12.april og neste veiing etter det blir ikke før 26.april.



Ang veiing på fredag 26.april. Jeg får overnattingsbesøk den dagen (så ikke sikkert jeg får så mye tid på data) så da må enten alle (både deltagerne i krigen og de på wildcard) ha levert så tidlig som mulig innen kl 11 eller at noen andre kan ta over som krigleder akkurat den dagen. Er det noen som har lyst så bare si i fra :)
Hvis ingen kan så er det mulig jeg får litt tid innimellom og ta tallene da, men kan ikke love når på kvelden tallene kommer.


Trykk gjerne "liker" eller kommenter hvis dere har lest :)
Den dagen er det vel ganske enkelt å være krigleder? Bare finne ut fra én liste hvem som har lavest nedgang, hvem som blir immun og om alle har levert? Jeg kan sikkert gjøre det.
 
Er jo ikke med i krigen lenger, men kan muligens trå til som vikar dersom du ikke kan, litt usikker på hvor sent på kvelden det blir for min del også, jeg har ansvr for korpsets overnatting på skolen den helga, men jeg hadde tenkt å få noen andre til å faktisk være nattevakt da. Dog må jeg nok være de en stund utover kvelden med taco og film etc så jeg er nok ikke tidlig på pletten jeg heller. Andre kan med fordel ta det
 
Den dagen er det vel ganske enkelt å være krigleder? Bare finne ut fra én liste hvem som har lavest nedgang, hvem som blir immun og om alle har levert? Jeg kan sikkert gjøre det.
Ja det skal være så enkelt ;) Så flott at du kan ta på deg oppgaven :)
 
Ikke noe problem. Skal klare kontrollregne prosenten også :)
Tusen takk :) Har alle levert vekt på morgenen så er det ingen problem at jeg tar det, men noen ganger er man litt sen med å levere og da kan det blitt vanskelig for meg den dagen.
 
Tusen takk :) Har alle levert vekt på morgenen så er det ingen problem at jeg tar det, men noen ganger er man litt sen med å levere og da kan det blitt vanskelig for meg den dagen.
Det skjer vel aldri at alle leverer tidlig.
 
Det skjer vel aldri at alle leverer tidlig.
Nei. Men har lagt merke til at i denne runden så har mange levert litt sent. Fristen er kl 19 så de leverer jo innenfor tiden :)
 
Back
Topp