Info vedr. skjult gruppe

Ikke i bruk

Forumet er livet
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen
 
Hva innebærer det å være tilgangsansvarlig? Greit å vite hvis det er noen som sitter å vurderer å kanskje ta på seg ansvaret :)
 
Hva innebærer det å være tilgangsansvarlig? Greit å vite hvis det er noen som sitter å vurderer å kanskje ta på seg ansvaret :)

Det inneber å motta PM frå alle som ynskjer tilgang til skjult forum, og sjekke at dei oppfyller alle krava. Deretter skal tilgangsansvarlig lage ei liste over alle som er godkjente inne på VIP-forumet. Så det er ikkje så mykje jobb :) Og slett ikkje vanskelig :)
 
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:


- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen
Hei. Hvordan komme jeg meg inn.på forumet februar 2016?
 
Mente ikke på skjult gruppe.tenkte på den vanlige termin gruppa for februar 2016. Jeg klarer ikke skrive innlegg noen.plass.
Du skriver innlegg her? Du er i februar 2016 nå :) Kanskje admin kan hjelpe deg for jeg skjønte ikke helt hva du mente :)
 
Har jeg tilgang?
 
Hvordan ser eg hvor mange eg har skrevet her då?
 
Back
Topp