Info vedr. skjult gruppe

Ikke i bruk

Forumet er livet
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 7500 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen

Last edited:
Jeg tror du kanskje kan kreve mer sånn 7000-7500 innlegg av oss, for jeg ser at ved å få flyttet dagboken min inn hit så ga det en uventet bonus på antall innlegg i januarforumet....

Det skal jo uansett ikke være aktuelt med skjult for oss på lenge, flertallet av de som hører til her har ikke kommet inn enda heller.

Men kan man lage selve januar 2016 skjult? Sånn at ikke hvem som helst kan komme inn å lese? Men at vi fremdeles kan legge til evt nye beboere.

Det skjulte lages av Tamara når vi oppfyller kravene.

Så har vi en tilgangsansvarlig som passer på at nye slipper inn

Nei, jeg ser det bare fra nett.

Januar 2016
(11 ser på)
Tråder:

54
3.040
Underforum: 2

2300+ av de innleggene er i underforumet "Våre dagbøler" og er min... 2,5 år med prøverhistorikk.

Vier jo bare ca 1/4 av de som har termin i januar som har hatt mulgihet til å teste enda, og mange vil komme til her etterhvert. Det er ikke noe hastverk med skjult, men å komme opp det antallet innlegg er heller ikke det minste krevende, altså.

EIt innlegg her og eit der, så går da fort opp i 7500 innlegg :)

Vi kommer nok så fort dit at meget mulig fortsatt ikke alle medlemmer har rukket teste, OL vi prøver. Det ser jeg ikke poenget i. La oss kose oss og bli kjent

Er ikke noe stress enda, men når vi har kommet dit at alle har flyttet hit fra prøvere.
Vi kan jo bli kjent inne på skjult også :)

Slett ikke alle har fått mulighet til å flytte inn enda, slett ikke alle har hatt EL enda engang, og langt mindre fått testet.

Det har vært debattert/ønsket fra en del brukere tidligere, men ikke innført, å sette en datogrense i tillegg, slik at alle rekker bli med. Rett og slett fordi også de som har termin sent i mnd skal få være med på å avgjøre tingangsansvarlig og gruppenavn, ikke komme til en fiks ferdig organsiert greie.

Vi har straks 6000 innlegg på denne gruppa her, og kommer til å nå de 7000 lenge, lenge, lenge før de med termin i slutten av mnd får være med på morroa

Jeg er absolutt med på å vente.

Altså, noen vil bli med senere, oppdage bv senere, men vente til de som får termin 31.1 er over ikm i alle fall.

Back
Topp