info til bergensjentene!!!

x1xvilduren

Gift med forumet
har ei venninne som jobber på bergen legevakt !!!
visst det skal være noe svangerskap problemer!!!
ALDRI gå til sentrum, ta kontakt med KK....eller fast legen/jordmor!!!
de har ikke nok kompitanse eller tar ikke gravide seriost nok da div leger der nede synest at gravide klager for mye!!!!
DETTE E KRIMINELT!!!!!
SINT[:@]

Vi bor rett ved legevakta i sentrum og jeg har alltid tenkt at dersom det skulle skje noe så er det jo sinnsykt bra å bo så nærme legevakta....men da revurderer jeg;) Heldigvis ikke noe som har vært galt så langt da...og håper jo ikke det blir nødvendig med legevakt. Men takk for tipset!!! Da betaler jeg heller masse for ordentlig kompetente leger som vet hva de driver med og tar en på alvor[:)]

Det er absolutt mange leger som absolutt ikke burde være på legevakten i bergen.
Var på legevakten med en venninne av meg som har ekstreme strekkmerker etter sitt svangerskap for tre år siden.. *var ikke der pga strekkmerkene* og legen der skjønte ikke hva strekkmerkene var før jeg fortalte han det..

men må å bare si at jeg var på legevakten med magen min for noen uker siden og den legen jeg fikk var veldig flink.. og tok meg alvorlig.  Så ikke alle er like ille..

men det er nok bedre å gå til fastlege eller jordmor:)

Legevakten går jeg aldri på uansett, liker ikke det stedet.

Nei er det noe her så ringer jeg legen, føden eller jordmoren.

Når snuppa er syk så et det poliklinikken jeg drar til når hun er syk.

fikk noen skrekk historier og en ting e sikkert setter ikke beina mine der så lenge eg e gravid!!!! må draes halvdød ned der!!!

Back
Topp