Info til alle brukerne våre :-)

J

Janet

Guest
Hei alle sammen :-)

Posting av tråder på Generelt:
Fordi vi tar dere på alvor og deres trivsel er viktig for oss har jeg informert alle om at nesten alle typer tråder skal få lov til å ligge på generelt til de har dødd ut før vi flytter dem videre. (Ihvertfall inntil vi får gjort noe med strukturen på forumet.) Unntaket er: Stemmesankingstråder, kjøp/salg og teknisk utfordringer/tilbakemeldinger.

Forumet:
Vi er helt enige med dere, blant annet dette med underforum. Dessverre er det ikke like lett å bygge om etter de først er opprettet som det er å opprette dem, men vi arbeider med å ta bort/slå sammen, slik at det ikke blir så mange underforum.

Flytting/sletting:
Hvis noen føler at vi tar en feilvurdering - send en pm til Admin på vakt eller til meg.
Feil kan skje og det vil skje feil, vi er bare mennesker. Men viktig å rydde opp i det!

Tilbakemeldinger til oss fra dere:
Ang. tilbakemeldinger/tekniske utfordringer - slike tråder blir ikke flyttet for å dø ut, de blir flyttet for å samle alle et sted som også er åpent for alle dere, vi gjør dette for å kvalitetssikre at alle får hjelp og svar.

Tekniske utfordringer:
Omleggingen i påsken i fjor var ikke vellykket. Vi er lei oss for dette, og vi arbeider med disse tingene. Og vi håper at vi utover høsten skal klare å vise dere at vi hører på dere, og at deres meninger og trivsel er viktig for oss.

Høres helt knall ut 

Når det er noe negativt som skjer på forumet, er det side opp og side ned med syt og bitching. Når det er noe positivt ledelsen har å meddele, er det 3 svar på 13 timer. TRE! Hurra for mindre flytting av tråder :)

Dette her høres kjempebra ut!
Tror det vil ha mye å si for aktiviteten også at man vet man kan skrive et sted der man vet man har større sjanse for å få svar. :-) Takk for at dere endelig har hørt oss!

Gollemor skrev:
Når det er noe negativt som skjer på forumet, er det side opp og side ned med syt og bitching. Når det er noe positivt ledelsen har å meddele, er det 3 svar på 13 timer. TRE! Hurra for mindre flytting av tråder :)

Enig der, tommel opp!

Dette var veldig positivt.
Nå kjenner jeg at jeg ble litt gladere av å komme innom forumet igjen. 
Bra tenkt og bra gjort. Og god fortsettelse. ;-)

Så flott!! 

ForumAnsvarlig Janet skrev:
Hei alle sammen :-)

Posting av tråder på Generelt:
Fordi vi tar dere på alvor og deres trivsel er viktig for oss har jeg informert alle om at nesten alle typer tråder skal få lov til å ligge på generelt til de har dødd ut før vi flytter dem videre. (Ihvertfall inntil vi får gjort noe med strukturen på forumet.) Unntaket er: Stemmesankingstråder, kjøp/salg og teknisk utfordringer/tilbakemeldinger.

Forumet:
Vi er helt enige med dere, blant annet dette med underforum. Dessverre er det ikke like lett å bygge om etter de først er opprettet som det er å opprette dem, men vi arbeider med å ta bort/slå sammen, slik at det ikke blir så mange underforum.

Flytting/sletting:
Hvis noen føler at vi tar en feilvurdering - send en pm til Admin på vakt eller til meg.
Feil kan skje og det vil skje feil, vi er bare mennesker. Men viktig å rydde opp i det!

Tilbakemeldinger til oss fra dere:
Ang. tilbakemeldinger/tekniske utfordringer - slike tråder blir ikke flyttet for å dø ut, de blir flyttet for å samle alle et sted som også er åpent for alle dere, vi gjør dette for å kvalitetssikre at alle får hjelp og svar.

Tekniske utfordringer:
Omleggingen i påsken i fjor var ikke vellykket. Vi er lei oss for dette, og vi arbeider med disse tingene. Og vi håper at vi utover høsten skal klare å vise dere at vi hører på dere, og at deres meninger og trivsel er viktig for oss.

Hvor mange, og når, er det admins på vakt da - nå som dere har sparket dem?

Ryktet sier at Sandvik ikke er til å stole på og opptrer uprofesjonelt. Moderatorer jobber månedsvis uten å få lønn, samtidig som de stadig får mer å gjøre. Samtlige modder har visstnok også fått sparken nå, uten forvarsel. Lite tillitsvekkende....

Å ikke få lønn, er uakseptabelt og uprofesjonelt. At oppsigelser skjer, er mer forståelig, og noe man respekterer, hvis man får den lønna man har rett på..

Juliette skrev:
Å ikke få lønn, er uakseptabelt og uprofesjonelt. At oppsigelser skjer, er mer forståelig, og noe man respekterer, hvis man får den lønna man har rett på..

Kjære Juliette

Jeg ser at du flere steder poster påstander om at vi ikke betaler lønn til de ansatte. Dette er løgn og har ingen rot i virkeligeheten. Alle de fem administratorene har kontrakter, de har fått lønn og andre goder - og har ingenting utestående hos oss. 

Utover det ser jeg ingen grunn til å kommentere på dette. Oppsigelsene er en personalsak. Vi har naturlig nok beklaget overfor de involverte at vi var nødt til å nedbemanne. Dersom du ønsker å fortsette denne debatten ber jeg om at du forholder deg til fakta.

mvh
Karine
Sjefredaktør 
Sandviks foreldreportaler

Nå hadde jeg jo allerede slettet den flere min før du svarte, så da kan vel du også bare gjøre det samme ettersom du ikke vil ha det der?

Back
Topp