Info/oppdatering for Elizabeth85

ruth_85

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Hei.
Har fått beskjed om å komme med en liten oppdatering for Elizabeth85 som tilhører august 2012.

Hun ble sendt med ambulanse fly til Bodø etter å ha fått rier på torsdag. Hun har fått sprøyte for lungemodning til ungen, og riedempende på sykehuset. Det virker som riene har roet seg, og hun skal til sjekk i morgen før hun evt blir sendt hjem igjen. Hun er nå i uke 28. Morkaken er helt foran fødselsgangen, så hun må ta det helt med ro for å hindre alt for tidlig fødsel og evt hastesnitt.
Ellers er alt bra med mor, og barnet i magen :)

Krysser fingrene for at ungen holder seg inne i magen noen uker til :)

Hilsen kommende tante til babyen :)

Åh.... krysser allt jeg har å kan for at ungen skal holde seg inne ei stund til. Spesiellt når morkaka ligger forran :/ sender stor klem mot hennes vei !

Krysser alt jeg har for at lille babyen blir værende inne en stund til!

Håper lille baby holder seg inne noen uker til! Ønsk henne lykke til med rugingen :-)

krysser fingrene for at baby holder seg der mange uker til! 

litjejenta skrev:
Åh.... krysser allt jeg har å kan for at ungen skal holde seg inne ei stund til. Spesiellt når morkaka ligger forran :/ sender stor klem mot hennes vei !

litjejenta skrev:

Krysser for at nurket holder seg inne den siste innspurten nå.

Tomrane skrev:
Håper lille baby holder seg inne noen uker til! Ønsk henne lykke til med rugingen :-)

får håpe lille holder seg inni magehulen sin en stund til!! masse lykke til!

Du må ønske ho lykke til, så skal vi krysse alt som krysses kan for at babyen held seg på plass til termin!

Lena89 skrev:
får håpe lille holder seg inni magehulen sin en stund til!! masse lykke til!

Lykke til til mor og baby. Håper du ikke blir tante før i august. ;)

Krysser for at baby holder seg inne ivertfall 9-10 uker til!Lykke til!

Krysser fingrene! Lykke til!

sorciere_ skrev:
Du må ønske ho lykke til, så skal vi krysse alt som krysses kan for at babyen held seg på plass til termin!

Krysser alt jeg har for at det kommer til å gå bra! :)

litjejenta skrev:

Signerer!

Back
Topp