Info om Oslo treffet

Jeg må bare spørre jeg. Er jeg den eneste som IKKE er gravid på treffet??[&o]

ORIGINAL: ElinR

kos dere masse[:D][:D][:D][:D]

Så koselig. Gleder meg til å treffe dere. Hvem og hvor mange blir vi?

Jeg vet ikke hvem som kommer. Skjønner at det kan bli for tøft for deg om mange er gravide. Jeg håper du kommer, har gledet meg til å hilse på deg. Traff jo også mange koselige jenter på Østfold treffet i februar.

Klem
ORIGINAL: fano

ORIGINAL: Kanutten80

Jeg vet ikke hvem som kommer. Skjønner at det kan bli for tøft for deg om mange er gravide. Jeg håper du kommer, har gledet meg til å hilse på deg. Traff jo også mange koselige jenter på Østfold treffet i februar.

Klem

Skjønner deg veldig, hadde samme tanken selv for et par dager siden...... Så at Hoppla kunne komme i 14 tiden, hun er ikke gravid. Håper du orker å komme, har veldig lyst til å se deg igjen. Jeg kommer ihvertfall ikke til å snakke mye om gravidting, for jeg tør ikke tro at dette går enda. Vi kan prate om hester[:)]

Søte dere er jenter [:)] Må bare fordøye dette litt. Har veldig lyst til og komme, men er litt sår om dagen. Men regner med at jeg setter på maska mi og møter opp. Er det noen jeg kunne fått nr til om noe skulle forandre seg sånn at jeg bare ikke dukker opp uten og gi beskjed liksom?

Du kan få nr mitt. Sender pm[:)]

Hm.. kan se ut som vi er de som ikke er gravide som kommer.
Jeg kan ikke før klokken 14:00...
Håper du kommer[:)]

Kos dere[:)]!
Selv kommer jeg ikke, formen er veldig opp og ned. Kjedelig på Egon i Oslo og plutselig bli dårlig, og vite at en har en tur på 2 timer hjem igjen!
Men håper det blir et treff senere også, da skal jeg stille hvis det passer seg slik[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Marje83

Kos dere[:)]!
Selv kommer jeg ikke, formen er veldig opp og ned. Kjedelig på Egon i Oslo og plutselig bli dårlig, og vite at en har en tur på 2 timer hjem igjen!
Men håper det blir et treff senere også, da skal jeg stille hvis det passer seg slik[:)][:)][:)]

Det skjønner jeg snuppa! Håper at formen din blir bedre snart[:)] Det blir helt sikkert et nytt treff senere[:D]

Kos dere! [:)]

Back
Topp