Oktoberjenta
Elsker forumet
1,5 åringen min skal begynne i ny bhg og vi har fått Mail om info/on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun legger seg ikke før senere og syns ikke det er for sent. Men litt flaut om hun er den eneste som er med av unger da?Det er vel bare dere som vet når hun bør legge seg. Men jeg har aldri opplevd at noen har hatt med barn på foreldremøte.
Ok. Så ikke på det som foreldremøte egentlig, men blir vel kanskje det. Tenkte det hadde vært kjekt for jenten min å få sett rundt der hun skal begynne i bhg. Og med tanke på at det ikke var så sentJeg hadde ikke tatt med mitt barn på foreldremøte. Venter spent på innkalling snart...![]()
Ok. Så ikke på det som foreldremøte egentlig, men blir vel kanskje det. Tenkte det hadde vært kjekt for jenten min å få sett rundt der hun skal begynne i bhg. Og med tanke på at det ikke var så sent
Så greit at det stod det. Er ikke alltid man skjønner helt hva de mener. Dette stod i mailen vårHar endelig fått innkalling. Det er foreldremøte uten barn, det står presisert. Og det var jo greit da.![]()
Så greit at det stod det. Er ikke alltid man skjønner helt hva de mener. Dette stod i mailen vår
Hei
Og hjertelig velkommen til .........
Takk for at dere søkte vår barnehage.
Vi vil invitere dere til omvisning og infomøte på man.......
kl 1830 omvisning
kl 1900 felles infomøte
kl 1930 avdelingsvis infomøte med litt mer omvisning ...
Håper dere kan komme.
Hjertelig velkommen
Jeg ville helt klart tolket dette som kun foreldre, både pga at det er informasjonsmøte på ca en time tilsammen, men mest av alt pga klokkeslettet. Er du fremdeles usikker så send Mail å spør. Men tviler veldig sterkt på at det er meningen barna skal være med.Så greit at det stod det. Er ikke alltid man skjønner helt hva de mener. Dette stod i mailen vår
Hei
kl 1830 omvisning
kl 1900 felles infomøte
Håper dere kan komme.
Hjertelig velkommen
De hadde nok garantert valgt et annet klokkeslett om de ville du skulle har barnet med.Så greit at det stod det. Er ikke alltid man skjønner helt hva de mener. Dette stod i mailen vår
Hei
kl 1830 omvisning
kl 1900 felles infomøte
Håper dere kan komme.
Hjertelig velkommen
De hadde nok garantert valgt et annet klokkeslett om de ville du skulle har barnet med.
Jeg ville helt klart tolket dette som kun foreldre, både pga at det er informasjonsmøte på ca en time tilsammen, men mest av alt pga klokkeslettet. Er du fremdeles usikker så send Mail å spør. Men tviler veldig sterkt på at det er meningen barna skal være med.
Er nok kun for foreldre ettersom flere her mener det er for sent. Så jeg tar heller og spør på det møte om vi kan ta med jenten en annen dag på dagtid om å få se rundt i bhg. Eller kan jo det hende at de også nevner noe sånt selvKanskje du kan sende en mail til barnehagen å spørre om det er meningen barna skal være med?