Info ang terminlista

Montessoripedagog

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❄️ Januargull 2023 ❄️
Fastelavnsbollene 2026
Edit: Siden det har blitt besluttet å opprette en ny terminliste vil ikke den gamle lista lenger bli oppdatert.

-----

Skriver dette i et eget innlegg så alle får det med seg:)

1. Jeg oppdaterer terminlista stort sett daglig. Det har dog hendt at det har blitt noen feil eller at det har kommet innlegg jeg ikke har fått med meg, så det er fint om alle sjekker at de har kommet inn på terminlista på rett dato.

2. Vi følger offisiell termin, altså menstermin frem til endelig termin blir satt. For noen blir den satt på TUL, for andre på OUL. Har du vært på TUL og de har sagt at du blir satt frem eller tilbake noen dager uten å endre det på helsekortet så følger vi mensterminen fortsatt også her inne. Dette for å unngå at det blir veldig mye jobb med mange som skal endre termin flere ganger.
Når du har fått din endelige termindato og den skal endres, er det viktig at du også skriver opp den termindatoen du ligger inne med på terminlista, slik at det blir enklere å finne deg igjen. F.eks: Montessoripedagog flyttes fra 2. januar til 5. januar.

Last edited:
Flott! Du er flink! :talk017

Kanskjeeee, om det ikke blir så mye arbeid, så kan vi ha blått eller rosa hjerte bak? På de som får vite etterhvert? :D

Kanskjeeee, om det ikke blir så mye arbeid, så kan vi ha blått eller rosa hjerte bak? På de som får vite etterhvert? :D
Ja, kjekt å få med kjønn!
Da har vi to valg; enten endre på den vi har. Men da er det Montessoripedagog som får jobben, så det må hun si noe om.
Eller lage ny terminliste hvor det oppdateres med nye datoer og kjønn. Da kan en annen ta på seg oppgaven (jeg kan gjøre det).

Hva tenker du, montessoripedagog?

Ja, kjekt å få med kjønn!
Da har vi to valg; enten endre på den vi har. Men da er det Montessoripedagog som får jobben, så det må hun si noe om.
Eller lage ny terminliste hvor det oppdateres med nye datoer og kjønn. Da kan en annen ta på seg oppgaven (jeg kan gjøre det).

Hva tenker du, montessoripedagog?
Ja! En egen OUL terminliste :smiley-bounce012

Hvor skriver vi endringene? Terminen min ble endret med en dag fra 26.01 til 27.01.23. Men står feil nick/brukernavn i den gamle lista, jeg fikk ny termin på TUL, hun endret det på helsekortet.

Hvor skriver vi endringene? Terminen min ble endret med en dag fra 26.01 til 27.01.23. Men står feil nick/brukernavn i den gamle lista, jeg fikk ny termin på TUL, hun endret det på helsekortet.

Det må jo bli i terminlista det da. Skriv gammelt brukernavn også nytt. Og ny termin. Men den vil jo bare være gjeldene til OUL, om det er endring da?

Back
Topp