Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil bare informere litt høylytt så dere skal slippe å bekymre dere unødvendig..
CB digital viser antall uker FRA BEFRUKTNING.
Det vil si at dere på plusse på 2 uker.
Hvis dere er 5 uker på vei vil den vise 2-3 uker![]()

Hei! Jeg er 14 dpo (15 nå over midnatt) og jeg tok en CBD tidlig i morgest på morgenurin, ikke gravid. Er det for tidlig å få positiv? Jeg får svakt rosa strek på andre tester. Trodde at etter ikm som var tirsdag 19/5, så skulle streken være godt synlig.. setter pris på svar for jeg er helt fersk i dette gamet og skjønner ikke helt dette med nårtid egget kunne ha festet seg osv.![]()
Hei! Jeg er 14 dpo (15 nå over midnatt) og jeg tok en CBD tidlig i morgest på morgenurin, ikke gravid. Er det for tidlig å få positiv? Jeg får svakt rosa strek på andre tester. Trodde at etter ikm som var tirsdag 19/5, så skulle streken være godt synlig.. setter pris på svar for jeg er helt fersk i dette gamet og skjønner ikke helt dette med nårtid egget kunne ha festet seg osv.![]()
Grei info, vil også legge til at alle produserer hcg ulikt, noen kjapt andre senereVil bare informere litt høylytt så dere skal slippe å bekymre dere unødvendig..
CB digital viser antall uker FRA BEFRUKTNING.
Det vil si at dere på plusse på 2 uker.
Hvis dere er 5 uker på vei vil den vise 2-3 uker![]()
Jeg produserte seint med første og meget tidlig med andre og nå i tredje litt senere. Vi henger oss altfor mye opp i det negative, jeg også, det er helt normalt at man er redd, men sjansen for at det går bra er større en ikke. Jeg har en følelse på at januar blir en skikkelig babyboom mnd 

Veldig vanskelig å gi et godt svar. Jeg tror du kanskje kan ha hatt eggløsning senere enn antatt (?), og at det kan være lurt å ta ny test om et par dagerHer er forresten en rfsu test ofte strimmel som jeg nettopp tok;
Strimmelen ser jo i hvert fall ut til å kunne være positiv!Veldig vanskelig å gi et godt svar. Jeg tror du kanskje kan ha hatt eggløsning senere enn antatt (?), og at det kan være lurt å ta ny test om et par dagerStrimmelen ser jo i hvert fall ut til å kunne være positiv!
hehe. Jeg fikk maks fertilitet på cbd el.test 04/5 og den var maks tom 06/4. Så jeg bare antok at 07/5 kanskje var 5 dpo?
Legger ved bilde under her av en screenshot av flo appen
ikm sto oppført på 19/5 men hoppet videre siden jeg ikke la inn mens da den har uteblittJa jeg vet at det er vanskelighehe. Jeg fikk maks fertilitet på cbd el.test 04/5 og den var maks tom 06/4. Så jeg bare antok at 07/5 kanskje var 1 dpo?
ikm sto oppført på 19/5 men hoppet videre siden jeg ikke la inn mens da den har uteblitt
Hvordan kan du si at 7/5 er 5 dpo ved positiv eggløs.test 4.-6/5? Vet du nøyaktig hvor lang syklusen din er etter slutt på evt prevensjon?Ja jeg vet at det er vanskelighehe. Jeg fikk maks fertilitet på cbd el.test 04/5 og den var maks tom 06/4. Så jeg bare antok at 07/5 kanskje var 5 dpo?
ikm sto oppført på 19/5 men hoppet videre siden jeg ikke la inn mens da den har uteblitt
Ser Flo-appen er registrert med 28-dagers syklus. Flo-appen er ganske ubrukelig med mindre man har registrert mange sykluser og derav får en bedre oversikt over hvor lange syklusene er. Hvis testen var synkende 7/5 vil jeg tro du hadde eggløsning den dagen. Noe som vil si at du trolig kanskje ikke er 14 dager dpo før 21.5 (i dag).
Og da er det ikke rart om testene er litt svake enda. Anbefaler å fortsette å teste, så blir de nok mer positiv etterhvert.