Info angående Kielturen!

*Sandermamma*

Forumet er livet
Det er bestilt reise for: Sandermamma, williamprinsen, blackbeauty, momlinn, sølvi og annika.

Det er bestilt 3 lugarer med to separate senger og havutsikt. Jeg har blitt lovet at vi skal få spise buffet begge veier[:)] Så det håper jeg går i orden[:)]

Turen koster 2390 per person. Dette inkluderer tur/retur reise, 2x frokost, 2x buffet, og 2x show.

Reisens totalbeløp er på 14340 og skal betales senest 30 dager før avreise. Setter betalingsfrist i slutten av mars. Ønsker å ha reisen betalt 1 april. Ok?

DEPOSITUM er på 1434 kroner og skal betales innen 24 februar. Dette blir kroner 239 på hver (om jeg har regnet riktig), disse pengene må settes inn på min konto snarest. Send meg pm, så får dere kontonummeret mitt.

Da gjenstår det bare for meg å si at: JEG GLEDER MEG!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

Kjempe bra !! :) Gleder meg MASSE jeg og!! :)

Blir bra [:)]

Når e d dokker ska? [:)] Vi ska åsså nu i mars..[:)]

Sååå typisk at jeg har fått nye jobbhelger da, turnusen min er blitt flyttet om på, så har nå fri den helga allikevell, heheh! [:)]

ORIGINAL: Cathrine_86

Sååå typisk at jeg har fått nye jobbhelger da, turnusen min er blitt flyttet om på, så har nå fri den helga allikevell, heheh! [:)]

Men bli med da [:D][:D]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

Men bli med da [:D][:D]

jaaa!!!! bli med[:)]

Går det nåå da? Er det ikke bestilt? Heg, hadde jo vært SUPERGØY! [:D]

menne du LenaPena[:)] er det slik at du helst ikke vil ha pengene på konto før rett før du skal betale, eller kan jeg betale alt sammen nå inkl.depositum så er jeg ferdig med de?? du bestemmer

Går det nåå da? Er det ikke bestilt? Heg, hadde jo vært SUPERGØY! [:D]

det MÅ jo gå å adde en ekstra person[;)]skal høre med *sandermamsen*

Går nok helt fint å bli med, sandermamsen er ikke vanskelig å overtale uansett hi hi

Hahah, jaaa, da må det overtales, hadde vært digg å møtt gjengen! [:D]

Kjempe gøy om du blir med [:D] jo flere jo bedre [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

Går nok helt fint å bli med, sandermamsen er ikke vanskelig å overtale uansett hi hi

neeeida, bare gi henne litt loving så ordner alt seg[:)]

Det er greit, ikke for sent å melde seg på, send en PM til *sandermamma* med opplysninger (navn, alder,adresse,telefonnummer...)

ORIGINAL: Black Beauty

Det er greit, ikke for sent å melde seg på, send en PM til *sandermamma* med opplysninger (navn, alder,adresse,telefonnummer...)

Woooppidoo! [:D]

menne du LenaPena[:)] er det slik at du helst ikke vil ha pengene på konto før rett før du skal betale, eller kan jeg betale alt sammen nå inkl.depositum så er jeg ferdig med de?? du bestemmer

Bare betal hele skiten nå du[:)] Helt i orden for meg det[:)]

Woooppidoo! [:D]

[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Bare betal hele skiten nå du[:)] Helt i orden for meg det[:)]

sweet[:)] Gleder meg max

Back
Topp