Influnsavaksine..

Kjerringaivinden

Glad i forumet
Skal dere ta den?

Har hanglet i over en mnd nå..og fortsatt ikke blitt kvitt forkjølelse/influensa.. Men det er ikke bakteriellt/virus, slik at legen kan ikke gi meg noe for å bli 100%.. Han nevnte såvidt influensavaksina, men kjenner jeg ikke er så keen på vaksinering..
 
Skal dere ta den?

Har hanglet i over en mnd nå..og fortsatt ikke blitt kvitt forkjølelse/influensa.. Men det er ikke bakteriellt/virus, slik at legen kan ikke gi meg noe for å bli 100%.. Han nevnte såvidt influensavaksina, men kjenner jeg ikke er så keen på vaksinering..

det er anbefalt å ta den :) jeg tok den da jeg jobber på legekontor, men tok den før jeg ble gravid da :p
 
Jeg fikk ikke lov å ta den i 1.trimester...
Spurte på legekontoret...bare 2.og 3. trimester det er anbefalt...
 
Min lege anbefalte meg å ikke ta den (off the record) sist svangerskap... tok ikke da, kommer ikke til å ta den nå.
 
Har ikkje tatt de andre gangene, så kommer ikkje til å ta denne gangen heller :)
 
Kommer ikke til å ta den :)
 
Kommer mest sannsynlig ikke til å ta den.
 
Nei, skal ikke ta den :)
 
Skal ikke ta den. :)
 
Tok ikke sist. Kommer nok ikke til å gjøre det nå heller.
 
Heller også mot å ikke ta den, etter å ha forhørt meg litt rundt blant fagpersonale. Jeg liker egentlig å følge anbefalinger, men når jeg ikke er i noen risikogruppe med tanke på sykdom eller har noen historikk mtp influensa sier "alle" at det ikke er nødvendig.

På en annen side arbeider jeg i barnehage og er utsatt for smitte, og det er snakk om en vaksine som er forsket på. Nei, jeg har vel ikke bestemt meg enda, frøken Vingle som jeg er :)
 
Back
Topp