influensavaksinen?

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Skal dere eller har dere tatt den... jeg ble anbefalt av jordmor nettopp, men er veldig i tvil... tror nok ikke jeg tar den.. eller...

Nei! Jeg er alt for skeptisk til slike sprøyter. Jeg liker ikke tanken på å vaksinere alle mot ALT. Til slutt har man jo ikke immunforsvar, fordi det blir jo aldri brukt. :P

Er også ganske sikker på at flerne blir syke av den sprøyten.

Jeg ser ikke poenget med å ta den når jeg er helt frisk, og kun gravid. Den funker jo kun for denne influensaen og kommer jo en ny en til neste år. Så ser på den som litt bortkastet egentlig når jeg sjeldent blir syk.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal heller ikke ta den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det føler jeg ikke er nødvendig. Jeg er dessuten veldig skeptisk til slike vaksiner

Skal dere eller har dere tatt den... jeg ble anbefalt av jordmor nettopp, men er veldig i tvil... tror nok ikke jeg tar den.. eller...
Jeg så også plutselig en lapp hos legen med anbefaling om å ta den:/ men jeg tror ikke jeg skal ta den.. Blæ vanskelig det der.

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Jeg har nå hatt svineinfluensa 2 ganger, sist i januar i år, og inni mellom der vanlig influensa. Hadde bestemt meg for å ta vaksinen i år, så jeg slapp å være en smitterisk på jobben, i tillegg til at jeg blir veldig syk når jeg får influensa. Type 41 i feber i en ukes tid. Tok vaksinen i begynnelsen av måneden nå for å slippe å være syk når jeg er gravid, eller når barnet nettopp er født (har termin i januar). FIkk ingen bivirkninger av vaksinen, og det er det vel også få som får.

Nei, jeg tar den nok heller ikke... er veldig skeptisk... sjelden jeg blir syk også, selv om jeg jobber i bhg... har nok litt imun etter mange år der :) så regner med det går bra. Men følte jordmor var veldig på med denne vaksinen.. fikk lapp med hjem som mannen og jeg måtte lese... ja,ja... hun må nok informere oss...

Jeg blir syk uansett. er forkjølet nå. og i fjor hadde jeg svine drittet. får se det ann. jeg tror neppe jeg tar den.

Back
Topp