Influensavaksinen

Babygla

Blir kjent med forumet
Noen som har tatt eller skal ta årets influensavaksine? Jeg er i 2. trimester nå på mandag. Og da har jeg min første legetime også. Vurderer å ta influensavaksinen da... Er ikke i form i dag da.. Håper ikke influensan allerede har vunnet å kommet i kroppen min...

Jeg spurte legen da jeg var på kontroll i forje uke og han anbefalte at jeg gjorde det. Jeg tok den og har ikke fått noe bivirkninger. Tok den også i 2009 uten noe problemer. Fosteret er jo beskyttet når det kommer til verden. Jeg anbefaler deg å ta den :)

Titter fra juni - tok den i dag. Har blitt anbefalt den av både legespesialist på sykehuset, gynekologen min og fastlegen min.

Skal ikke ta den ! Sesongen er snart slutt uansett.

Skal ikke ta den ! Sesongen er snart slutt uansett.
Kommer ikke til å ta den heller.
Spurte ikke legen min hva han syntes heller, og siden han ikke nevnte noe og anbefalte meg å ta den, så regner jeg med at han er på samme side som meg.
Da jeg var der i dag var det en stor dag for vaksinering forstod jeg.
Så om han mente jeg burde tatt denn hadde han nok sagt det :)

Jeg tok den i går, har ikke reagert noe på den annet enn litt øm akkurat der jeg ble stukket.

Jeg kommer ikke til å ta vaksine. Jeg er hjemme med to influensasyke barn nå. Hvis jeg ikke blir smittet nå, så blir jeg det ikke heller. Hvis jeg blir smittet, så er det for sent å ta vaksine nå uansett.

Jeg har aldri hatt en skikkelig tøff influensa før, så jeg regner med at jeg har grei motstand mot det.

Back
Topp