Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! I hvilken uke av svangerskapet var det du tok de vaksinene?Sniker fra juli.
Har tatt både influensa, covid og kikhosteBle anbefalt det av flere jordmødre og fastlegen, så er trygg på det er fint for lille og meg. Har vært frisk som en fisk hele svangerskapet (bank i bordet) og er straks 6 måneder på vei. Beskytter også lille frem til de får første vaksine noen måneder gamle.
Tok influensa i uke 15, covid i uke 17 og kikhoste 19 tror jeg! Vet man kan ta to samtidig også, men det tenkte ikke jeg påTakk for svar! I hvilken uke av svangerskapet var det du tok de vaksinene?![]()
Ville hvertfall ventet til 2. trimester (14+0), som jeg ble anbefalt av alle jordmødre og fastlege 
Da skal jeg høre med legen neste gang jeg er derTok influensa i uke 15, covid i uke 17 og kikhoste 19 tror jeg! Vet man kan ta to samtidig også, men det tenkte ikke jeg påVille hvertfall ventet til 2. trimester (14+0), som jeg ble anbefalt av alle jordmødre og fastlege
Vil også si at jeg aldri har hatt noe problemer etter covid eller influensa vaksine før, har tatt begge flere ganger før, uten å få forstyrret menstruasjon eller andre bivirkninger. Så om du har opplevd masse bivirkninger før, så kan det hende du bør ta en ekstra prat med fastlege/jordmor!
Så bra!! Jeg tok influensavaksine på apoteket, betalte 300-400 kr. Kikhoste også kostet 450 kr, den tok jeg hos fastlegen. Corona var gratis gjennom kommunen. Sjekk også med legen din angående det! Vet kikhoste skal bli gratis for gravide etterhvert, men ikke enda..Da skal jeg høre med legen neste gang jeg er derhar ikke hatt noen spesielle bivirkninger før!

Da skal jeg gjøre det!Så bra!! Jeg tok influensavaksine på apoteket, betalte 300-400 kr. Kikhoste også kostet 450 kr, den tok jeg hos fastlegen. Corona var gratis gjennom kommunen. Sjekk også med legen din angående det! Vet kikhoste skal bli gratis for gravide etterhvert, men ikke enda..![]()

Covid tok jeg i 2022, og kikhoste har jeg fra før av.Jeg har også kikhoste fra før av, men det anbefales å ta den på nytt for at barnet skal være dekket før de kan vaksineres selvJeg tok influensavaksinen i høstCovid tok jeg i 2022, og kikhoste har jeg fra før av.
Dette var ikke jeg klar over! Takk for informasjonJeg har også kikhoste fra før av, men det anbefales å ta den på nytt for at barnet skal være dekket før de kan vaksineres selv![]()
Her i Spania gjør de også det, sånn jeg har forstått det så har de hatt det på plass for gravide i minst ett tiår allerede så føler det er veldig trygt å ta detJeg har også kikhoste fra før av, men det anbefales å ta den på nytt for at barnet skal være dekket før de kan vaksineres selv![]()
Rart. Fastlegen spurte til og med når jeg til den sist. Noterer kikhostevaksine til neste legetimeJeg har også kikhoste fra før av, men det anbefales å ta den på nytt for at barnet skal være dekket før de kan vaksineres selv![]()

Mulig å ta, men koster penger. Jeg betalte 450 for å få den satt hos legenEr det rulla ut kikhoste? Så det skulle komme i 24.