Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt! Hei dere! Er det noen andre som vurderer å ta vaksinen i første trimester? Jeg hadde egentlig tenkt å vente til 2. men oppdaget nå at helsepersonell anbefales vaksine i 1. trimester! Hva tenker dere?
Så bra! Er du også helsepersonell?Jeg har tatt! ![]()
Jepp, jobber med eldre så det var ingen problem å ta som gravid i følge fastlegen.Så bra! Er du også helsepersonell?

Så bra, takk for svar!Jepp, jobber med eldre så det var ingen problem å ta som gravid i følge fastlegen.
Tok forrige uke i uke 9, merket ingenting
Ja, jeg jobber heller ikke så utsatt, så er litt i tvil! Hehe, ja, de vaksinerte forrige uke hos oss, rakk ikke tenke meg om da! Tenkte kanskje du var helsepersonell med det kule nicketJeg velger å vente til 2. trimester siden jeg ikke har en utsatt hverdag. Irriterende, siden de for noen uker siden kom på jobb og vaksinerte dem som ville.![]()
Akkuratt samme her!Jeg skulle få vaksinen via jobb denne uken, men de anbefalte meg å vente til 2. trimester basert på fhi sine anbefalinger og siden jeg ikke hører til noen av de gruppene. Helsepersonell bør ta i 1. trimester i influensasesongen.
Tar så snart jeg går over i 2. trimester, om 3 ukers tidInfluensavaksine
Her finner du informasjon om influensavaksine, hvem som bør ta vaksine og hvor du kan få satt den.www.fhi.no
![]()