Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere tatt/skal dere ta influensavaksinen? Jeg ble anbefalt å vente noen uker da jeg var på første svangerskapskontroll. Nå er jeg 18 uker og lurer på om jeg skal ta den. Har dere gjort det hos legen i så fall? Betaler man vanlig pris for det?
Jeg tok den også i uke 12, bestilte time på laben på legekontoret, betaler vanlig pris (rundt 200 kr). Tror det er lurt å ta den, gir jo bare babyen bedre immunforsvar i fremtiden så
Er også i uke 18 og tok den idag betalte 250 tror jeg. tok den med forrige og tar den nå, så er både jeg og mini beskyttet. Hovedmotivasjonen min for å ta den er at babyen da er beskyttet etter fødsel, og med storebror i barnehage, pluss babysang og andre aktiviteter der smitten florerer er det kjekt å være vaksinert
Tok den så fort jeg kom meg over i 2. trimester. Hadde allerede vært syk i flere uker, og måtte hoppe i det så fort jeg var frisk. Ikke snakk om at jeg gadd å få influensa hvis jeg kunne unngå det Tror nesten jeg skal begynne å ta den vaksina hvert år uansett, skikkelig deilig å slippe den sykdommen!
Tok den hos legen, betalte 2-300 kr for den.
Jeg blir sjeldent syk, men fikk influensa i fjor og trodde jeg skulle dø. Har egentlig trodd at man ikke kunne ta den som gravid, men leste i går at det ble anbefalt. Så jeg lurte på om jeg skulle ta den bare i tilfelle, selv om det er sent i sesongen. Tror gravide får den billigere siden det er verre for oss å få influensa.